Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av amandahermansson - 8 oktober 2016 20:44

Tänkte försöka fatta mig lite kort här då jag för ovanlighetens skull tänkte titta på en film och inte en serie :) Gick upp tidigt idag med för att åka till orkestern. På repet idag gick det mycket bättre för alla och det blev lite mer spel. Dock så tycker jag faktiskt att det är lite jobbigt att sitta där i 4 timmar. Om vi spelade hela tiden skulle det inte vara nåt problem men jag blir så himla trött av att bara sitta och sitta. Först sitter jag på bussen, sen på orkestern, på bussen, sitter nånstans och äter (idag blev det hamburgare som jag tog med mig till en park och satt och åt) sen sitta på bussen igen och när jag kommer hem är jag typ helt slut fast jag inte ens gjort nåt jobbigt... När jag kom hem så var familjen och hämtade Laia hos mostern så jag var själv en stund. Gjorde veckans tränignstest och trots bristande motivation så var jag bara 10 sek långsammare än för 4 veckor sedan, så det var ju positivt. Duschade, åt lite mellis och la mig i hängmattan och tittade på arrow. Precis när jag skulle börja värma nån matlåda så kom familjen hem.

Har lite funderingar och tankar som jag måste skriva av mig här för att få lite ordning på vad jag ska göra efter språkkursen, men som sagt så ska jag kolla film nu och bara koppla av för är typ hur trött som helst, inte bara på att sitta haha ;) så det får bli en annan dag. Ha en bra lördagskväll allihopa! 

Såklart är bilden åt fel håll??!!?! Blir så frustrerad för de är åt rätt håll men så fort man laddar upp dem här så blir dem felvända?? Snubben på den här statyn var iallafall min lunchdejt. Synd att han dog 1931 (enligt statyn) så det blir nog inga fler dejter. 


GRATTIS till min underbara morfar som fyller år idag!!! Saknar dig och mormor så mycket och längtar ännu mer tills ni kommer hit! Nästan bara en månad kvar.. 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards