Alla inlägg under december 2013

Av amandahermansson - 31 december 2013 15:36

Ja, vad ska man säga om det här året? Bra eller dåligt?

För min del så har det vart ett riktigt otursår. Har aldrig i hela mitt liv vart så skadad som jag vart detta år. Efter den första hjärskakningen så avlöste skadorna varandra. Trots att det bara var en vecka kvar på 2013 så åkte jag på ännu en olycka. Nu är jag inne på de sista dagarna med penicillin och sen är det förhoppningsvis bra. :)


Något som var bra var ändå vårterminen och sommaren. Vårterminen var nog den allra bästa terminen under mina nio skolår. Avslutningskonsert och flera utomlandsresor med en massa fina människor. Det sorgliga var ju förstås att vi skiljdes åt på skolavslutningen och började i olika gymnasier till hösten. Jag saknar klassen, men framför att musiken, så himla mycket. Något som varit så själklart på schemat finns inte ens där längre. Jag tror att det är därför som höstterminen inte blivit lika bra som de senaste. Musiken saknades. Glädjen saknades.

Men trots det har jag tagit mig igenom en hel termin på gymnasiet, det har faktiskt gått oväntat fort och lätt. Hux flux så var jollovet där och lika snart är det nästan över. Precis så har det var med 2013. Trots allt så har jag klarat mig igenom året och nu ser jag fram emot 2014. Det jag längtar mest till är Spanienresan som är inbokad i augusti (tror jag har lite Spanienfeber...), men fram tills dess så tar jag året som det kommer!


Nyprsafton firas som vanligt med familjen Stålbrand, inlägg med min outfit kommer lite senare, jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig... ;) GOTT NYTT ÅR ALLA FINA VÄNNER!! ♥

Av amandahermansson - 30 december 2013 20:29

Kanske lite många sådana bilder nu.. Men de är ju så klockrena.

Av amandahermansson - 29 december 2013 11:37

Drar ut på en liten löprunda i min nya springjacka dom jag fick av mamma och pappa i julklapp. Mamma och jag köpte den tidigare i höstas, men jag fick vänta med att få den tills i jul. Och nu äntligen får jag använda den. Egentligen får jag ju inte träna då jag äter penicillin fortfarande, men det börjar bli bättre så jag tar en liten lugn sprintur :)

Av amandahermansson - 28 december 2013 18:59

Av amandahermansson - 27 december 2013 17:10

Halloj, idag har vi firat min kusin och även vinkat av dem när de åkte hem mot Norge. Pappa och Emma åkte imorse mot Göteborg och norden cup, vilket innebär att mamma, Wilma och jag har huset för oss själva i fyra dagar. Mys!
Idag var vi ner en sväng på stan. Tråkigt nog hittade jag ingenting på rean... Men tur att jag har fått så bra julklappar:)
Nu har jag fått ett litet ryck och ska spela sims, något jag inte gjort på typ två år.. :/

Av amandahermansson - 26 december 2013 19:11

Suck. Mina bilder från igår har försvunnit. Igår kunde jag inte ladda upp dem och nu finns de inte? Dumt. Hur som helst så har vi vart hos min farmor på eftermiddagen idag och imorgon ska vi fira min kusin som fyller 9 år. Har egentligen inget speciellt att säga så, ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av amandahermansson - 25 december 2013 12:34

Igår firade vi hemma med familjen och idag åker vi till mormor och morfar och firar med dem och kusinerna, så har vi gjort i alla år jag kan minnas. Utom förra året då alla var magsjuka...
Lite bilder från igår

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards