Alla inlägg under januari 2014

Av amandahermansson - 31 januari 2014 19:41

Hej kära vänner :) nu har jag vart på träning och på stålfors och övat inför imorgon. Nu är jag på väg till Anna, några av 97:orna i laget ska äta tacos och titta på frozen :)

Av amandahermansson - 30 januari 2014 19:58

Gick inte att komma in på bloggappen idag..
Hade hur som helst en helt vanlig skoladag, precis som vanligt hade jag även spellektion och galdra efter skolan och komma hem för inte så längesen. I helgen så spelar Emma usm, och på lördagen så ska galdra vara med på en musiktävling på en spelmansstämma i Gnesta. Har jag sagt det? Ialla fall så har vi gjort om en poplåt från 90-talet till en vals med folkmusik stil :) tror det kommer bli kul, det låter ialla fall väldigt bra! :)

Förresten, galdra har en egen facebooksida, sök på "Galdra" och gilla sen sidan för att ta del av bilder och info om kommande spelningar mm. :)

Av amandahermansson - 29 januari 2014 21:06

Sitter med nån form av matkoma och magont, känns bra då resten av familjen tittar på mästerkocken.. Borde egentligen läsa so som vi har läxa i till imorgon...
Tränade inte idag, hade dock väldigt trevligt med my :)

Av amandahermansson - 28 januari 2014 15:32

gammal bild dock..

Av amandahermansson - 27 januari 2014 20:47

Myser framför första avsnittet av säsongens familjen annorlunda. Tittar ni på det?
Ibland tycker jag det kan bli lite skrikigt, men annars är det bra :) massa söta små barn, haha ;)

Vi är ju faktiskt också ganska så söta, och precis lika speciella som alla andra familjer.

Av amandahermansson - 26 januari 2014 17:08

Sorgligt nog så åkte vi ut ur sm nu.. Men vi gjorde ialla fall en bra sista match och fick avsluta med en vinst :)
Imorgon är det vardag igen, och i veckan har vi två matcher innan helgen då det är dags för Emma att spela usm steg4, för 99:or. På lördag ska även galdra till en spelmansstämma och vara med i en tävling där vi gjort om en poplåt från 70-talet till en vals.

Oj, vi är visst ganska fina. Eller vad säger du my? Tror att jag är ganska omtyckt nu när jag lagt upp den här bilden... Eller inte ;)

Av amandahermansson - 25 januari 2014 22:15

Med två förlorade matcher idag så är vi nu utslagna i sm...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards