Alla inlägg under mars 2014

Av amandahermansson - 31 mars 2014 20:41

Tjo, ville bara meddela att jag lever, dricker te och myser (när jag egentligen borde plugga) och att jag inte behöver gå till skolan imorgon p.g.a inga lektioner.

Av amandahermansson - 29 mars 2014 14:30

är supertrött efter gårdagen, kom hem ca 1 i natt och somnade så fort jag jag huvudet på kudden ;) Sov länge i morse och tittade sen på let´s dance innan jag gick ut i uterummet (supervarmt!!) för att plugga. Där är jag fortfarande kvar.. fast just nu har jag en liten pluggpaus och letar runt lite på info om au pair i spanien. Hittade en bra sida med massa info som verkar bra. Som ni kanske vet så planerar jag/drömmer jag om att åka till spanien som au pair i ett år efter gymnsiet. Det är ju ganska lång tid kvar.. Men det känns bra att  ändå ha lite koll på hur det fungerar och om det finns möjlighet i spanien. Vet ju att det är stort i USA och så men dit vill ju inte jag ;) 

På tal om au pair, ikväll ska emma och jag sitta barnvakt för första gången till Wille och Linnea. Vi var ju på leos lekland för några veckor sen, men nu är det dags på riktigt ;) vet dock inte säkert hur det blir då det blivit ändrade planer några gånger, men det blir nog bra  hur som helst. :) 

Av amandahermansson - 28 mars 2014 23:32

Efter 5 superkonstiga outfits och massa bilder senare så är vi på väg hem igen. Allt var superkul och jag har lärt mig massor under hela kvällen. Som de sa i slutet, du blev bättre och bättre för varje bild.
Det var stylist, make up och frisör (eller vad man säger). Det tog ca två timmar att fixa hår och smink och jag blev faktiskt lite besviken när de tog fram en peruk, det såg och kändes jättekonstigt i början men sen vande man sig. Ungefär såhär såg jag ut :)

Av amandahermansson - 28 mars 2014 14:20

Hellu, sitter på tåget på väg till Stockholm och ska göra en plåtning. Det ska vi jättekul och jag tror att jag är lite nervös ;)
Igår spelade jag trio på en liten stråkkonsert och när jag kom hem var jag supertrött, så glömde helt bort att blogga.. Hehe.. Men det blir förhoppningsvis mer update under kvällen :)

detta hade jag på mig i onsdags, en ny blus från lager157, bondelid.

Av amandahermansson - 25 mars 2014 21:37

Idag mötte vi torshälla innebandy pojkar 98/99 i innebandy, det mötte oss i handboll för några veckor sedan (fast jag har inte med) och nu var det revansch. Haha, det var kul men vi förlorade stort...
Imorgon ska jag gå på 9k:s slutkonsert, men innan det ska jag umgås lite med mina vänner :)

Av amandahermansson - 24 mars 2014 08:47

Igår åt jag kladdkaka, tittade på handboll och träffade my. Idag kickar vi igång en ny vecka och hoppas den blir bra, annars gör vi den bra!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards