Alla inlägg under november 2015

Av amandahermansson - 29 november 2015 18:22

Idag var det dags att baka pepparkakor och lussebullar, som varje år hemma hos mormor och morfar.

Av amandahermansson - 26 november 2015 22:52


Idag fyller wilma 9 och mysan 18, därför ska alla säga grattis till dem!!! GRATTIS!!! Ni båda är så himla bra och jag tycker om er så mycket!! <3 

Av amandahermansson - 23 november 2015 21:22

I fredags så var hela familjen i Västerås och tittade på dansikalen en dans på rosor. Det är helt enkelt som en musikal, fast istället för teater så dansar dem. Jag (och hela familjen) tyckte att det var jättebra och jag är glad att vi åkte på det! Wilma ville så gärna träffa en utav dansarna som hon gillar ifrån lets dance (typ alla tio dansare har vart med i lets dance) och efteråt så fick hon träffa henne och hon fick en kram och autograf :) en lyckad kväll helt enkelt!

Av amandahermansson - 19 november 2015 19:14

japp, mina vänner säger till mig att jag ska börja blogga igen, så jag får väl försöka komma igång. De senste året har det vart så mycket som händer, framför allt i skolan, men också med träning, galdra och symfonin så jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga som jag gjorde förut, och när man inte hinner så glömmer man bort det när man väl har tid osv. Men nu ska jag ta tag idet (host, det har jag alrdgi sagt förut). Men ja, förutom skolarbete så har jag haft spelning med galdra, matcher men det mest spännande som hänt är att hag var på krogen för första gågnen, vilket var kul. Jag är inte så säker på att gå all in på dansgolvet och allt var ju nytt, men efter ett tag så vande man sig och då blev det lite roligare :)

Roligare än så är det inte. som idag då vi hade uppsatsskrivning i 4 timmar, om retorik... och nu ska jag börja plugga till ett geografiprov i början på nästa vecka. Måste även ta tag i mitt gymnasiearbete då jag behöver byta ämne och frågeställningar.. Men det ska nog lösa sig.

Förresten, idag har ju den första snön kommit!! Lika taggad som jag var på bilden (2009, och nej jag väntade inte på skidskolan) är jag på snö och vinter nu!  

Av amandahermansson - 4 november 2015 21:49

På onsdagar så börjar jag inte förrän 12.05 så idag när mamma var ledig så passade vi på att äta amerikanska pannkakor. Måste säga att det är en ganska bra start på dagen med sovmorgon och sen något så mumsigt ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards