Alla inlägg under januari 2015

Av amandahermansson - 30 januari 2015 19:35

Just nu så sitter jag i garderoben på stålfors, så jag tar tillfället att blogga lite när man ändå inte har något annat o göra (har försökt flera gånger idag, men appen gick först inte att ladda upp inlägg alls, och nu går det inte att lägga till bilder.....) jag har jobbat i garderoben med lissie. Det är konsert så vi jobbar för orkestern och tjänar ihop poäng/pengar till vår resa i sommar. Om jag inte har sagt det förut så ska vi åka till Kroatien! Det ska bli jättekul och jaa, just nu när det snöar ute så långtar man extra mycket efter sol och värme. Åkte hit direkt ifrån träningen, i helgen spelar vi steg fyra i jsm, hoppas verkligen att det går bra så vi går spela steg fem också!! (steg fem är "finalsteget" )
Nästa vecka så är det för en gångs skull lugnt i skolan, men jag ska jobba på måndag och kanske även ta en liten flygtur, vem vet ;)

Av amandahermansson - 29 januari 2015 21:56

Igår spelade vi match, det gick bra och vi vann :) idag har jag för en gångs skull en plugg och träningsfri kväll, så skönt art bara komma hem (efter musikskolan dock) och äta mat och sen hinna göra det man annars aldrig hinner. Typ läsa en bok och sen sjunka ner i soffan, framför familjen annorlunda ;)

Av amandahermansson - 27 januari 2015 21:18

En och en halv timmes skypesamtal med Louise, lissie och Julia. Äntligen alla fyra igen. Hösten har gått så fort men nu när vi "sågs" så var saknaden stor.. Men det är skönt att känna att allt var som vanligt och vi vet fortfarande vart vi har varandra. :)
Om några månader är du hemma igen och då ska vi ta igen tiden vi missat, men fram till dess så får du ha det så himla bra!!! Love you!! ??

Av amandahermansson - 26 januari 2015 21:23

Det blev ingen "catwalk" för mig idag, tror inte det blir något imorgon eller på onsdag heller.. Men det gör inte så mycket, jag har annat att se fram emot ;)
Istället blev det handbollsträning och engelskaplugg (kanske inte lika kul)...

Av amandahermansson - 24 januari 2015 18:51

Precis som för länge sen (när vi var små) så åkte vi pulka på berget idag. Haha det var faktiskt väldigt kul ;) hade snö överallt efter att ha halkat nerför backen några gånger... Menmen, vad gör det? ;)
Sen har jag även pluggat lite och strax ska jag och mamma lördagsmysa lite framför handbollen.

Av amandahermansson - 22 januari 2015 20:16

men nu är det familjen annorlunda :)

Av amandahermansson - 20 januari 2015 19:45

Var hemma igår också, men idag var jag tillbaka i skolan. Blev lite kaos med vilken labb vi skulle ha, men det löste sig och vi fick elda lite okända ämnen. Nu tittar jag på handbolls-vm och önskar min förkylning försvinner så jag kan träna.

I helgen så kraschade vi både pepparkakas- och chokladhuset :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards