Alla inlägg under maj 2016

Av amandahermansson - 26 maj 2016 11:23

Här kommer en fotobomb från lördagens bal. Det var en kväll man inte ville missa och en kväll man inte kommer glömma. Tack till mina fina vänner som gjorde dagen/kvällen oförglömlig!!

Av amandahermansson - 18 maj 2016 19:14

De senaste dagarna så har jag börjat inse att jag just nu är i en period i livet då jag gör saker för sista gången. Förra veckan skrev jag mitt sista aulaprov, igår hade jag det sista repet med ungdomssymfonin, idag hade jag min sista spellektion osv. Allt det här är ju såklart med blandade känslor, klart det är hur skönt som helst att för en tid framåt slippa skriva prov- likaväl som det är tråkigt att veta att jag inte kommer spela mer med just denna orkester. 


Om mindre än en månad har jag tagit studenten. Jag har haft min allra sista skolavslutning och ett kapitel i mitt liv kommer att vara avslutat. Med all sannorlikhet kommer jag i framtiden att plugga på en högskola eller universitet, men det kommer ändå inte att vara detsamma som skolan är just nu. Samtidigt som jag har längtat efter studenten och inte behöva gå till skolan mer (är skoltrött på prov, uppsatser osv) så är skola allt jag vet. I mitt snart 19 år långa liv så har jag gått i skolan 13 av dem åren, det är mycket och som sagt så är att gå i skolan allt jag vet, vilket gör att det kommer kännas ganska konstigt i höst när jag inte ska tillbaka till skolan. Men- jag är redo. (Tror jag). Jag är redo att avsluta den här delen av mitt liv och börja på nästa del. För precis som jag just nu gör saker för sista gången så kommer jag inom en snar framtid att göra en massa saker för allra första gången i mitt liv. Och jag tnker göra det bästa och mesta av tiden jag har framför mig! 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards