Alla inlägg under mars 2013

Av amandahermansson - 31 mars 2013 19:46

Vinkade av kusinerna hos mormor och morfar innan Emma, pappa och jag åkte till Tuna park. Köpte bla. en klocka och ett bluslinne, bild kommer :) Har även hunnit med att städa ur min garderob som var full med massa saker, så nu ska det sättas upp hyllplan så jag har någonstans att ha alla kläder ;)

Av amandahermansson - 30 mars 2013 09:49

Ska dra iväg till mormor och morfar och fira påsk med hela tjocka släkten, haha ;) på bilden ser ni dagens outfit och även det nya skalet som jag köpt :)

Av amandahermansson - 29 mars 2013 19:37

Åkte till farmor och åt lunch o fikade på och nu är det äntligen säsongsstart för let's dance! :)

Av amandahermansson - 28 mars 2013 21:42

Skulle ha gått och tittat på guifmatchen, men istället så hängde jag med tjejerna på bio :) vi såg the host och den var bra!
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv.. Såå skönt att det är lov imorrn! Ska verkligen vila ut mig på lovet och vara pigg och fräsch när skolan börjar ;)

Av amandahermansson - 26 mars 2013 17:31

Började dagenmed jeans och rutig skjorta, kom hem och är nu redo för match mot Hallstahammar :)

Av amandahermansson - 25 mars 2013 19:39

När jag gick in på min blogg idag så såg jag i kalendern i menyn till höger att jag inte bloggat på hela 3 dagar (!) på 2 veckor... Det är typ lika många gånger som jag har missat på hela hösten.. Jag kom igång ordentligt med bloggandet när skolan började i höstas och det känns faktiskt skönt att ha en blogg som uppdateras minst en gång om dagen. Jag vet ju inte om ni läsare tycker detsamma, men så känner jag ;) Nåt annat som står i kalendern är match imorgon, borta mot Hallstahammar. Även där har jag slagit nåt slags rekord, 4 matcher på lika många dagar, det är mycket mycket mer än vad jag gjort på 4 månader, då jag bara gjort en match.. Så det känns kul :)

Idag får ni inga bilder, det kommer nån annan gång ;) såå, jag avrundar inlägget här.

Av amandahermansson - 24 mars 2013 18:38

My och jag tittade på en serie i natt som heter teen wolf. Super bra! Sitter just nu och laddar ner de sista avsnitten på säsong ett.

Matcherna idag gick väl sådär (enligt mig själv) gjorde inga insatser som är värda att skriva upp, men när morfar räknade räddnings% i en av halvlekarna så hade jag 60% (har man över 40% så är det bra) så jag antar att jag gjorde en helt okej insats ;)


Imorgon börjar sista veckan innan det efterlängtade påsklovet kommer. Lämgtar.

 

Påsken 2011

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards