Alla inlägg under mars 2012

Av amandahermansson - 31 mars 2012 18:11

ikväll mellan klockan 20.30 och 21.30 så är det dags för hela världen att släcka sina lampor! Gör skillnad, Släck du också!

Av amandahermansson - 27 mars 2012 16:33

har varit lite dålig uppdatering här de senaste dagarna, men jag var ju i Norrköping och kollade på steg 5, och för er som inte vet, eller inte har läst gårdagens tidning så vann Göksten sm guld!! Och i går på träningen så var det lite hyllning och vi alla fick varsin ros ;) och efter det så var det match, men på det behöver vi inte gå in i detalj, allt ni behöver veta var att jag var usel..


ikväll så taggar man för orkester i 2,5 timmar -.- inte speciellt kul måste jag säga...

 

Av amandahermansson - 22 mars 2012 19:27

nu är det dags att packa det sista till helgens resa till norrköping :) för er som inte vet så ska vi dit för att se och spela usm steg 5. min halva av laget åkte ju ut i steg 4 så vi ska titta på resten som gick vidare :)

så det blir inget  bloggandes för mig i helgen utan ni får klara er utan mig (som kommer gå mer än bra)

bild på några snygga tjejor ♥ (utom hon längst  upp till höger, en riktig fuling där)

Av amandahermansson - 20 mars 2012 17:25

hej och hallå, avbrottet är över, vaknade upp imorse utan huvudvärk så det var ju positivt! :) idag så var vi på gymnasiebesök på st eskil och efter det så gick jag och julia ner på stan, jag köpte ett nagellack, men inte den tröjan jag hade tänkt, för jag hittade inte den :( ikväll så blir det räning för min del eftersom det inte är nån orkester ikväll :D jippi !!

Av amandahermansson - 19 mars 2012 18:31

i´m feeling great, i´m feeling awesome

jag har ont i huvudeet!!  :(

så därför tänker jag just nu lägga ner datorverksamheten.

jag öppnar igen när jag har lagat felet (alvedon kan va min lösning)

Av amandahermansson - 18 mars 2012 13:40

jaa, matchen gick inte så bra för mig, men det var svårt för alla att spela med folk som man aldrig har spelat i samma lag med. Men jag hoppas på det bästa och en plats i sörmlandslaget ;)

resten av denna söndag kommer att gå åt till plugg, har nämligen ett spanska prov att klara av imorrn...

skulle också behöva göra hemkunskaps läxan som går ut på att städa och tvätta, tvätten är avklarad sen ett tag men jag har inte tagit tag i städningen så jag kanske ska ta och göra det nu när jag har en ledig söndagseftermiddag...

 

Av amandahermansson - 17 mars 2012 19:33

nyss hemkommen från en hel dag i linköpings idrottshall, (fast det finns säkert fler än en ;) gick väl lite sisådär på matcherna, vi hade bra spel hela tiden, lite dåligt bakåt ibland men i helhet sett så var det bra, även om vi förlorade matcherna... men domarna var bland de sämsta, de kunde inte ens räkna till 3... men så är det ibland... nu ska jag ialla fall ha lite lördagsmys med film ♥

och imorrn så blir det mer handboll då jag ska spela en match med några kanske blivande spelare i sörmlandslaget ;)

Av amandahermansson - 15 mars 2012 18:16

återigen till frågan om jag ska ha kvar bloggen och vad jag ska göra med den om jag har kvar den, det var liksom aldrig nån som kommenterade och sa sin åsikt om det (typ 3) så nu tar jag upp det igen !!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards