Alla inlägg under september 2011

Av amandahermansson - 30 september 2011 14:32

på angelicas blogg, för att komma till tävlingen tryck här!

Av amandahermansson - 30 september 2011 14:18

Fantastiskt. Mysigt. Roligt. 8k ♥


Orkar inte skriva mer, men det har varit helt underbart. Fast jag är väääldigt trött...Imorgon eller på söndag så blir det bildbomb med bilder från dessa två dagar.


Idag fyller min saknade Amanda Krantz 14 år. Grattis! ♥

Av amandahermansson - 28 september 2011 18:44

förlåt så mycke för dålig uppdatering dom senaste dagarna, men imorrn så åker jag och klassen iväg till malarvik och har det lite mysigt! ♥



  

3 bilder från förra året, och i helgen kommer det nya bilder.

Av amandahermansson - 25 september 2011 18:33

trääääningsverk så det skriker om det, kommer bli såå kul att gå till skolan imorrn, speciellt att gå upp för alla trappor till no:n (sjätte våningen) och ännu bättre kommer det bli att gå ner... eller inte :s

och tänk om vi har orienteringsprov! usch, jag vill inte ens tänka på det..

jaja, det är ju jätte bra träning och träningsverk är ju positivt (fast det gör ont) fast det var sktijobbigt!

Av amandahermansson - 24 september 2011 18:00

förlåt att jag har haft dålig uppdatering den här veckan... min ursäkt är att jag har haft fullt upp med prao och läxor och massa annat, igår kväll så var farfar och Doriz här och firade pappa (som fyllde för ca en månad sen) och idag så hade vi gäster som var här och firade mig och pappa och vi firade en av dom. Och imorrn så ska vi åka till mina kusiner i Södertälje och fira min ena kusin som fyller 20 idag!

Grattis till han♥


fick bli utan bild, har letat efter en bra men inte hittat någon, hittade dock en på kusin, men han kanske inte vill vara på bild här..

Av amandahermansson - 22 september 2011 10:21

igår och i förrgår så har det inte blivit nåt bloggande för min del, men det är för att jag inte har hunnit eftersom jag har haft fullt upp med prao och läxor mm. Men idag så är jag ledig, (från prao) för vi ska vara på stan vid lunch och göra nån salsa sak med 9 k. Hoppas det blir kul!

För övrigt så känner jag hur ont i halsen sakta kommer krypande så nu tänker jag dricka massa te och käka halstabletter!

 


Av amandahermansson - 19 september 2011 19:09

Kniven är till för att vi ska kunna öppna förpackningar och sånt :p inte till att skära oss eller andra med, fast jag råkade skära mig lite på ett finger när vi höll på och packade upp varor, men när jag märkte det så hade blodet redan stelnat :d och det var ju bara en liten skråma så det gick ju bra, förutom att det svider när man har tvål.. Annars så har första dagen gått bra :) förutom att jag råkade välta ner en glasburk.. (fast det var en liten med oliver i) Det var kul att hålla på och packa upp varor och ställa iordning på hyllorna. Så jag ser fram emot veckan och det vi kommer få göra :) Tillsammans med tjejen på bilden, Lissie ♥

 

Av amandahermansson - 18 september 2011 19:30

tänker inte säga mer om helgen att vi gjorde en otroligt bra sista match idag :D Känns ialla fall skönt att avsluta så bra :) och så var det synd att det andra gökstens laget inte vann finalen ;( men, det är bara att ta nya tag!Själv så har jag nu en hel prao vecka att se fram emot på ica kvicksund tillsammans med Lissie :D ♥


//amanda ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards