Alla inlägg under juli 2011

Av amandahermansson - 31 juli 2011 18:45

som har gjort min blogg så vacker!

hoppas ni tar en titt på hennes blogg, för den är lika vacker :D

nu ska jag gå och äta lite kvällsmat, så vi ses en annan gång :)


//amanda ♥

Av amandahermansson - 31 juli 2011 15:35


Sådär, då har jag nu fixat Amandas design och header :)

Hoppas du blev nöjd!


// http://ebbahjartanikon.bloggplatsen.se/


Av amandahermansson - 31 juli 2011 10:52

godmorgon !

elller, klockan är ju  nästan elva men ändå :p 

idag så ska jag och familjen gå till våran granne på 4-års kalas, det blir säkert skoj. 

Finderar lite på vad jag ska skriva, men jag har inte så mycket att skriva om just nu, men jag funderar på att kanske fixa liite kategorier, men det kommer nog fram i höst i såfall ;) För just nu har jag ingen aning om vilka.

Några tips kanske?

bilden är tagen för ett år sen.... 

Av amandahermansson - 29 juli 2011 10:59

hallå allihopa!


Igår så var jag på gröna lund tillsammans med Emma pappa och våran granne per. Mamma och Wilma var på Junibacken med debbie och jennifer och freja :p


Det var skojsigt att vara där, fast det var väldigt mycket folk så vi hann nästan inte åka nånting, och i bilen på väg hem så gick mitt åkband sönder ;( och det spom var så fint. Det var färgglatt och jag såg ingen annan som hade ett sånt, bara emma och jag ;)



amanda ♥

Av amandahermansson - 25 juli 2011 11:26

HEJ OCH HALLÅ !



Förra veckan så var jag i Åhus. Det var skoj :D Och jag hde faktiskt tänkt att blogga lite där nerifrån eftersom jag hade med mig min dator, men det var jättedålig uppkoppling där och allt tog sån tid när det skulle ladda så det blev inte så... Fast det var bara två dagar som det var riktigt fint väder och solen sken och det var varmt. Annars så var det lite muligt fast ändå ganska skönt.

Bilder kommer kanske nån gång. Det är mest på kossor för på skjutfältet så var det MASSOR av kossor som gick och betade :) Fast först så ska jag lägga in bilderna på min dator som jag inte har hunnit göra än ;)



AMANDA


Av amandahermansson - 12 juli 2011 19:44

  från åhus förra sommaren

Av amandahermansson - 12 juli 2011 19:37

HELLO!



Igår så var jag och emma på landet hos ida, kajsa och wilma.

Det var riktigt kul! Har inte träffat dom sen förra sommaren så det var kul att få träffa dom igen :D


Efter att jag ätit slagsta glass i söndags så stacak jag till my och så var vi på kvällen och sen så sov hon hos mig ;) Det var också riktigt kul eftersom jag inte träffat henne på en månad :s


På torsdag så åker vi till Åhus så det blir nog inte så mycket bloggande nästa vecka heller, men med tanke på hur några det är som läser så tycker jag inte att det gör nånting...

Hoppas att det blir bättre i höst, både från min sida och från eran sida :)



//amanda ♥


Av amandahermansson - 10 juli 2011 13:53

tänkte inte skriva nåt nu men jag tänkte bara säga några små saker för jag ska gå och äta slagsta glass med familjen ♥


som ni kanske märker så har jag heeelt nytt hät på bloggen!

ni får gärna slänga hit en liten kommentar om vad ni tycker :)


Den här veckan så har jag ju vart i Göteborg och spelat partille cup, det gick faktiskt bra för mitt lag, även om vi bara kom till 32 : del i a-slutspel.


ikväll så kanske ida tittar förbi, hoppas berkligen det! Har inte sett henne sen förra sommarn.. Men nu ska jag stänga av min dator, såå, vi hörs nån annan gång :D

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards