Alla inlägg under november 2011

Av amandahermansson - 27 november 2011 18:44

tack för en enormt härlig helg tjejer! så himla bra!♥

4:a efter målskillnad på fyra mål efter västerås-irsta, lite surt,

men själv är jag nöjd med helgen:)

första advent idag, och ingen snö... det måste ju komma snö snart!! förra året i hellton cup så var det 10 minusgrader och snö, nu var det 10 plusgrader och regn-.-

aja, imorrn är det skola igen...suck...två prov väntar den här veckan...suckigen...

men det är imorrn och nu ska jag njuta av söndagskvällen ♥

Av amandahermansson - 25 november 2011 14:11

tills bilarna rullar iväg mot karlstad :) hoppas på en riktigt rolig helg!

sitter just nu med en kopp te framför min dator, ska snart fixa det sista.


eftersom jag inte är hemma i helgen och inte kan blogga, så måste jag säga grattis till:


min älskade lilla syster! ♥

min älskade bästavän! ♥

         

Av amandahermansson - 24 november 2011 18:42

som ni ser så har jag ny header och så kör jag på en ljus bakgrund den här gången:)

släng gärna en kommentar om vad i tycker, men annars hoppas jag ni gilla det!

Av amandahermansson - 24 november 2011 18:16

  

tiden går fort och idag är det redan torsdag! jag måste säga att det har varit dåligt från min sida men jag hoppas ni förlåter mig.?

har nyss kommit hem från en spelning med Galdra, men egen insats var väl sådär..

imorrn är det dags att åka iväg till Karlstad för att spela Hellton cup :) så i helgen blir det inget blogg för mig. 

bild: förra årets hellton cup


Av amandahermansson - 21 november 2011 17:44

hej!

skulle bara vilja säga att dom två senaste dagarna har ni varit helt okej med att titta in här på bloggen, dock lite dåligt med kommentarer?

men jag skulle faktiskt bli lite glad om ni kunde fortsätta att läsa, så kanske det blir lite mer från min sida också:)

ialla fall, dagen har flytit på och alldeles strax är det dags för träning.♥

...

Av amandahermansson - 20 november 2011 20:11

matchen idag gick ju sådär, eller det vill säga, skit

men det har vi glömt nu och så tar vi igen det i helgen då det är Helton cup :)


nu är det ialla fall tv dags, fast det är reklam nu...

Av amandahermansson - 20 november 2011 09:14

nu är det dags att sätta sig i bilen och åka iväg till Linköping för att spela match mot RP :)

Av amandahermansson - 19 november 2011 14:20

 

igår blev det inget bloggande för mig, jag åkte till lager 157 direkt efter skolan, det inhandlades några saker men jag har redan glömt vad det var, det får jag se när jag öppnar paketen i jul ;) men idag så var jag på tuna park med syster, och då köptes det en ring, hårspray och lite julklappar. och bussen hem så träffade jag ebba:)

nu ska jag sluta skriva för det är dags att åka till konserthallen i stålforsskolan,

för att ha konsert med ungdomssymfonin..


me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards