Alla inlägg under januari 2013

Av amandahermansson - 29 januari 2013 19:49

När jag kom hem från skolan (tidigt, eftersom jag inte går på orkestern p.g.a gips i 1,5 vecka till)  så var jag så duktigt att jag tog itu med husdjuren på mitt rum, ett slags lurvigt grått djur som påminner ganska mycket om damm faktiskt ;) ''hittade'' då min samling av gymnasiekataloger, så jag gick igenom dem och slängde de flesta. Jag skickade ju i slutet av förra veckan in min gymnasieansökan. På plats nummer ett så stod det Naturvetenskapsprogrammet på Rinmansgymnsaiet här i Eskilstuna.

Har även tänkt skicka in en ansökan om sommarjobb på parken zoo.. Får se hur det blir med det.

Har också hunnit med att baka en kaka med mamma och wilma ♥


Av amandahermansson - 29 januari 2013 12:55

Här repar vi för fullt inför konserten, eller? ;)

Av amandahermansson - 28 januari 2013 15:41

Måndag och dags för ännu en skolvecka, har precis avslutat första dagen :) Är på väg mot torshälla och träningen.
Detta är dagen outfit (fast bilden är inte från idag)

Av amandahermansson - 27 januari 2013 15:56

Det enda vettiga som jag får gjort idag är detta inlägg. Var upp till Stockholm och kollade på emmas match, som de förlorade och de gjorde de även i nästa match, så nu blir det nog inget steg fyra för dem.. :(

Har tyvärr inget annat att berätta för er. (känner att min blogg håller på att bli en sån där tråkig blogg där det bara står massa ointressanta saker, så nu ska jag skärpa mig!)

Av amandahermansson - 26 januari 2013 20:13

Sitter uppkrupen i soffan och myser, framför stjärnorna på slottet....Suck.. Och så är det handboll på en annan kanal..
Jaja, denna lördag har segat sig fram. Var i skolan några timmar på förmiddagen på öppet hus och åkte sen hem och gjorde typ ingenting, farfar och doriz kom hit och fika en stund och sen åkte vi ut till torshälla och kolla lite handboll.
Och nu sitter jag här. Framför datorn och skriver ett meningslöst inlägg (som ingen kommer bry sig om..) denna meningslösa lördag.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards