Alla inlägg under juli 2012

Av amandahermansson - 29 juli 2012 19:46

hade tänkt att jag skulle göra ett inlägg från datorn, de senaste jag har gjort har varit från mobil och jag tycker att de har funkat bra :) hade tänkt att ni skulle få nån fin bild här, men jag har inte lagt in några bilder på datan så det blir inga nu.. ikväll hoppas jag på en riktigt härlig mys kväll med familjen ♥

Av amandahermansson - 27 juli 2012 17:11

På väg till en kväll med tjejorna <3

Av amandahermansson - 24 juli 2012 12:13

T-shirt, H&M byxor, gina tricot skärp, cubus


Hade förövrigt en underbar kväll med Torshälla tjejorna igår <3

Av amandahermansson - 21 juli 2012 16:08

"Det gör inget hur man ser ut, bara man är snäll."

Av amandahermansson - 19 juli 2012 13:02

En härlig vecka i Åhus så bär det nu av mot gammelmormor i Ulricehamn, och imorrn vidare hem till Eskilstuna.
Emmas lag vann a-finalen i 98 klassen och kom tvåa i c-finalen för 99:or. Själv blev mitt lag grupptrea och gick vidare till a-slutspel där vi dock förlorade första matchen :( men med tanke på att vi satsade på att vinna c-slutspel så var det ju riktigt bra att gå till a-slutspel ;)

Av amandahermansson - 13 juli 2012 14:23

Efter en natt på Gränna camping så åkte vi in till centrum och köpte lite polkagrisar och kikade i några mysiga affärer. Nu bär det av mot Åhus!!

Av amandahermansson - 12 juli 2012 18:08

Nu är vi framme i Gränna där vi stannar en natt på campingen för att sen köra vidare till Åhus imorrn:) på vägen så stannade vi till i Linköping och gick in på Cloetta och köpte lite choklad, så strax ska jag äta middag;)

Av amandahermansson - 10 juli 2012 11:50

har haft en liten bloggpaus skulle man kunna säga, har njutit av allt vad sommarlovet har att ge! inkl. regn och dåligt väder, men det är bara mysigt ibland. Håller just nu på att packa för fullt inför åhus som vi åker till på torsdag, med mellanlandning i gränna :) och om ni har tur så kanske  det blir lite uppdatering under nästa vecka, eftersom det nu finns en blaggplatsen app och jag fick ny mobil när jag fyllde så har jag nu laddat ner den :)

åhus för 2 år sen

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards