Alla inlägg under oktober 2015

Av amandahermansson - 24 oktober 2015 17:40

Precis som så många andra så har jag idag skrivit högskoleprovet. Det var första gången som jag skrev, så på första passet hann jag inte riktigt med sista sidan, men på de andra passen hade jag bättre med tid. Men för att vara första gången så tyckte jag att det gick bra, det var inte så svårt. Förutom att det var svåra svenskatexter, men matten var riktigt lätt ;) hursomhelst så kan jag nu ta höstlov på riktigt. Jag har inte så mycket plugg, men väldigt mycket tid eftersom jag inte ska göra något speciellt under veckan (my är i Singapore och eftersom hon är den jag umgås med hela tiden så är jag ju själv nu..) haha men förhoppningsvis så blir det nån/några myskvällar med mina andra vänner :)

Av amandahermansson - 16 oktober 2015 19:09

Okej, jag vet jag är sämst på att blogga nu för tiden........ Och jag har inte ens ursäkter. Jag har inte ens s mycket i skolan, har bara haft tre prov på hela hösten och har bara ett nästa vecka. Men det är matteprov och jag måste plugga hela helgen för jag ligger så efter. Men annars så rullar livet på. I onsdags spelade jag med galdra på världens barn galan. Förra helgen hade vi repdag med orkestern, var där i fyra timmar. Förra helgen så firade vi också min farfar, som fyller 72, och min morfar som fyllde 65! Stort grattis till er båda, lite i efterskott!!
Och idag så var jag en snabbis till Stockholm och provade kläder på marimekko, hoppas på att få göra en visning för dem nästa vecka. Ja, vad mer ska jag säga. Detta är det mest händelserika som hat hänt sen sist jag skrev, och när jag skrev sist vågar jag inte ens se efter när det var... Ikväll blir det en pluggfri kväll framför idol, och imorgon tar jag tag i matten, på söndag ska jag träffa några vänner och plugga tillsammans, så förhoppningsvis så hinner jag lära mig nånting innan provet på onsdag ;)

Lite blandade bilder från den senaste tiden :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards