Alla inlägg under maj 2013

Av amandahermansson - 31 maj 2013 21:34

Städade ur skåpet idag :( och lämnade ett litet meddelande till nästa sjua ;)

Emma och jag sitter helt däckade i soffan och ser finalen på let's dance. Vi har vart "barnvakt" åt Wilma, och ååå vad jobbigt det var!! Heelt slut..
Haha skoja, hon är så snäll och söt så :)

Av amandahermansson - 30 maj 2013 16:25

Äntligen funkar bloggplatsen! Tidigare idag kunde inte komma in på vare sig hemsidan eller min och emmas blogg. Varken på datorn eller mobilen :/ aja, nu funkar det iallafall :) imorse gick jag till skolan och hade spellektion, sen gick jag hem. Hade inga mer lektioner och då de bara tittade på en knäpp film så tänkte jag att jag lika gärna kunde titta på film hemma ;) och det gjorde jag, efter att jag handlat och ätit lunch med morfar. Eftersom vi tydligen inte har någon galdra idag så ska jag snart åka iväg och träna, så vi hörs senare!

Av amandahermansson - 29 maj 2013 19:09

Jaa, rubriken säger det mesta. Klockan är bara sju och det känns som jag har varit vaken i en evighet. Känns som om jag gjort massor idag. Hursomhelst så är jag heelt färdig med skolarbete nu!! Såå skönt. Nu kan jag njuta av de sista dagarna med min fantastiska klass. Idag så spelade jag brännboll och fotboll med några av dem efter skolan, och det var riktigt kul :)
Har också tittat på film, både i skolan och hemma. I skolan någon sorglig om andra världskriget, och gissa vem som satt och grät när det var slut? Väl hemma så satte Emma och jag oss å kolla på pitch perfect, något gladare film ;)
Urval av vad jag gjort idag, en sak till. Jag ska titta på säsongsavslutningen av Grey's anatomy :) :(

Av amandahermansson - 28 maj 2013 20:06

Hallå hallå, uppdatering till världen från Amanda ;) idag åkte vi tillbaka till frisören och fixade till mitt hår, eftersom hon klippte snett igår, men nu är det rakt! Längtar också väldigt mycket till Spanien, hade resemöte idag och fick då reda på vad vi ska göra och vilka vi ska bo med. Fri tid varje dag + bästa rummet :D
Ungefär lika mycket som jag längtar till Spanien så mycket har jag pluggat so idag och faktiskt blivit klar med det!! :D nu avrundar jag inlägget.

Av amandahermansson - 27 maj 2013 19:02

Inte för att man ser så stor skillnad, men den finns ändå där. Jag bad henne att inte klippa så mycket och det gjorde hon inte :D ni får före och efter bild så kan ni ju se om ni ser någon skillnad ;) och så får ni en liten glimt av dagens outfit.

Av amandahermansson - 27 maj 2013 15:57

På väg till skiftinge för att klippa oss... Klarade av so prov och beeptest idag, och nu regnar det. Blir pluggmys när jag kommer hem igen :/

Av amandahermansson - 26 maj 2013 10:57

Storstädning på g och det här är vad som är kvar av lockarna som my gjorde på mig för ca 2 timmar sedan..
När mamma kommer hem från jobbet så ska jag kram henne, det är ju mors dag idag ;)

Av amandahermansson - 25 maj 2013 16:47

Ligger ute i solen och pluggar so. Nästan sommarväder ju, bara det att det blåser ganska kallt :/ var på väg vid lunch och skulle klippa mig (inte mitt förslag!) men som tur var ;) så kom vi dit precis när de skulle stänga, så det får bli en annan gång.
Just nu väntar jag på att my ska bli klar så jag kan gå över till henne och stanna där över natten :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards