Alla inlägg under januari 2012

Av amandahermansson - 28 januari 2012 15:39

sitter nu hemma hos mormor och morfar och käkar fruktsallad, har tidigare idag varit i skolan -.-det var inte så himla roligt direkt, det hände inte så mycket och våran ''mingeltimme'' gick åt till at spela kort uppe vid skåpen ;)

 

Av amandahermansson - 27 januari 2012 19:12

sådärja, då var fredagsmyset inne i ugnen :)

såå skönt med helg efter en intensiv skolvecka, fast det blir inte mycket ledig tid den här helgen, imorrn är det öppet hus i skolan och sen ska jag till mormor och morfar och på söndag är det match i norrköping;)

men nu ska jag ialla fall ta mig lite tid till att mysa med pappa och emma och äta lite kladdkaka som alldeles strax ska ut ur ugnen!

bildrepris, men hade just nu ingen annan att bjuda på..

Av amandahermansson - 26 januari 2012 19:57

ojojoj vad jag har varit dålig med uppdatering den här veckan, men det är som vanligt måndag och tisdag och torsdag: skola, orkester och träning, men nu är det nästan bara en vecka kvar till SM steg 4!

hur som hest så hade jag tänkt att sticka ut och springa ikväll, men det blev inte så p.g.a snööö, som äääntligen har kommit dock lite sent men bättre sent än aldrig..

så nu ska jag krypa ner i fåtöljen och mysa lite istället ;)

Av amandahermansson - 23 januari 2012 17:38

 

ihola amigos! nu är det snart dags för mig att ge mig av till kvällens träning, och vet ni? det är mindre än 2 veckor till SM! haappyy! :D

imorgon så är det min tur att stå i uppis hela dagen, tillsammans med lissie, så det lär ju inte bli långtråkigt ialla fall ;)

Av amandahermansson - 22 januari 2012 17:16

jaaa, vi vann matchen mot RP med 22-17 ! :)

skola imorrn, och på tisdag blir det en lugn skoldag eftersom att jag oc Lissie ska  stå i uppis hela dan.. skönt att få slippa en o en halv timmes matte lektion och en o en halv timmes klassorkester :)

Wilma som åker skidor i sälen förra året

Av amandahermansson - 21 januari 2012 18:10

Idag hoppade hela familjen in i bilen och så tog vi oss en tur till IKEA, Det blev lite småsaker och så träffade jag Julia när vi skulle köpa mat ;)

När vi kom hem blev det handboll på tv och sverige var riktigt dåliga i andra halvlek och matchen slutade lika fast sverige ledde med 11 mål (!) i paus, Riktigt dåligt!

Imorrn så är det match, Göksten vs RP och jag är ialla fall revansch sugen efter vårat möte i höstas...

new

Av amandahermansson - 18 januari 2012 20:01

fixat, om ni inte ser någon ändrning, tryck på F5 så kommer det :)

Ha en bra kväll allihopa!! ♥

,

Av amandahermansson - 18 januari 2012 19:20

jaa, inga inlägg på dom två senaste dagarna...Vill ni ha en anledning?

Fullt upp med skola och träning, igår kom jag tex hem från skola (och orkester) klockan sju, bytte om och stack direkt till träningen som redan hade börjat, och var hemma efetr halv nio..

Men jag ska försköka bättra mig ;)

Kan ju ialla fall stolt säga att jag fick ett A på vårat spanska prov/läxförhör idag :D


Nu tänkte jag kika lite bloggar och sen fixa en ny header till bloggen och sen slå mig ner framför tv:n till klockan 8 och se om det finns nåt bra att se på:)


bild på jordgubbasplantan som blommade i oktober :o

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards