Alla inlägg under maj 2014

Av amandahermansson - 31 maj 2014 18:43

Lämnar ett somrigt Danmark och Aalborg för ett somrigt Norge. Imorgon åker vi vidare till ett regnigt (?) Sverige.. Men helgen har varit super, ni får veta mer och se fler bilder i veckan :)

Av amandahermansson - 29 maj 2014 10:02

Detta var vad my och jag lyckades tillaga och äta igår. Blev supergott, och efter det brownies (som vi såklart också gjorde själva) och jordgubbar. Hade en riktigt trevlig kväll med en riktigt bra vän. <3
Nu är hela familjen inpackad o bilen och har åkt i ca en timme på vår färd mot Norge. Imorgon ska jag, Emma, mamma och min moster ta färjan till Danmark och sen sova en natt på hotell innan vi åker tillbaka till kusinerna på lördag kväll. Det blir förmodligen riktigt mys med bara oss tjejer :)

denna bild satt uppe på strigeln igår, inte för att det blev så mycket till presskonferens då tidningen inte kom.. haha

Av amandahermansson - 27 maj 2014 08:00

vet inte riktigt hur jag står på den första bilden, haha. Putar med rumpan och svankar så att magen tittar ut..
Köpte denna tröja på Cubus(!) typ första gången någonsin som jag köper något där. (om man inte räknar när jag var liten, men då köpte jag ju inte mina kläder själv, hehe ;) )

Av amandahermansson - 26 maj 2014 16:04

Har fått tillbaka svenska nationella och matteprovet. Är faktiskt riktigt nöjd över båda två. Belönade därför mig själv med o'boy till mellisen ;) haha vilken belöning ;)
Blir ingen träning för mig idag.. Satsar på att kunna andas genom näsan innan jag börjar träna, får se om det blir imorgon eller nästa vecka. På torsdag åker vi ju till Norge och är borta hela helgen så isåfall blir det inte förrän på måndag. Men det återstår att se :)

igår kväll gick my och jag på en promenad och mitt ute på åkern så satte vi oss på en sten och sjöng. Ganska mysigt faktiskt.

Av amandahermansson - 25 maj 2014 15:38

Emma och jag övar för att bli gymnaster, skoja. Vi kommer aldrig ens komma i närheten.. ;) så vi åkte till Tuna park istället och shoppade lite. Jag köpte en bikinitopp och en t-shirt. Träffade även på Anna inne i kylan, men nu är vi ute i värmen igen och på väg hem. Jag ska tillbringa lite tid med my innan det blir grillad lax till middag. Mums.

Av amandahermansson - 24 maj 2014 19:00

Jaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mitt liv är inte så intressant, jag tar till vara på det fina vädret och är långt bort från mobilen. Men ni kan få se några bilder från parken zoo i fredags :)
Förresten, Alingsås vann sm-finalen i handboll, vilket suger. Vad som suger ännu mer är att de slog ut Guif på vägen dit...

Av amandahermansson - 23 maj 2014 16:07

Fräknarna smyger sig fram, solen fortsätter att skina, fast jag dödat fler spindlar än vanligt den här veckan, skolan är snart slut och trots ihållande huvudvärk och förkylning så ska jag inte klaga, livet är ganska bra trots allt.

Har ni sett denna bild förut eller? ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards