Alla inlägg under augusti 2012

Av amandahermansson - 31 augusti 2012 19:19

Tack för en härlig kväll tjejer!

Av amandahermansson - 31 augusti 2012 12:03

Sitter nu på bussen, dyngsur, snorig och kall. Har vart i djurgården på lärakännavarandradag med alla i arbetslaget. Vi gick runt i regnet och gjorde massa övningar vid olika stationer. Det hade varit kul. OM det inte hade regnat. Vi slapp i alla fall stafetten i slutet och fick åka hem. Så nu ät Emma och jag på väg hem och ska fixa lunch och ikväll laddar jag för en mysig middag på Ming tillsammans med tjejorna!

Av amandahermansson - 30 augusti 2012 19:24

Nu har Emma och jag fixat färdigt det sista på tårtan och ska alldeles strax tända ljusen och bära ut den. Säger det igen, Grattis på 40-årsdagen pappa!

Av amandahermansson - 30 augusti 2012 07:41

Världens bästa pappa fyller 40!!!! grattis till dig!!
Jag vill bara säga att jag älskar dig nåt så otroligt mycket, och oavsett om jag tycker att du är skitjobbig ibland, så vet jag att du bara vill mitt bästa.
Jag älskar dig pappa! Grattis på din dag! <3

Av amandahermansson - 29 augusti 2012 21:15

Hade igår hela 15 besökare! Jätte glad!! Jag hoppas verkligen att alla ni där ute i världen börjar läsa min blogg igen. Ska om inte alltför lång stund krypa ner i sängen, med tanke på att jag ska upp extra tidigt imorgon för att fira pappsen som fyller 40 (!) och att jag har blivit förkyld... :(
Imorgon eller under fredagen kommer det dyka upp ett litet funderar inlägg ;)

Av amandahermansson - 29 augusti 2012 18:19

tror faktiskt att jag har bestämt mig för den rosa t-shirten :)


nu är det så att det var en tjej som kommenterade min blogg igår och ville gärna att jag skulle länka hennes blogg och skriva lite om den. Såå, här kommer texten du ska skriva in i adressfältet högst upp på internetsidan: http://moooaaa.bloggplatsen.se

Så om ni vill så kan ni kika in och ta en titt :)

Av amandahermansson - 29 augusti 2012 16:55

Och jag har inte bestämt vad jag ska ha för topp... Dock har jag bestämt byxor och frisyr, tänkte att ni läsare kanske kunde lämna en kommentar om vilken topp ni tycker? Slänger upp 3 olika alternativ. Det första är en t-shirt, andra ett linne och det tredje en blus. Tack på förhand!

Av amandahermansson - 28 augusti 2012 10:49

Du ändrar dina tankar
Som en tjej byter sina kläder
Yeah, du PMS
Som en bitch
Jag borde veta
Och du övertänker
Pratat alltid kryptiskt
Att du inte är bra för mig,
Du är het, sen är du kall
Du är ja, sen är du nej
Du är inne, sen är du ute
Du är fel när det är rätt
Det är svart och det är vitt
Vi slåss, vi gör slut
Vi pussas, vi samsas...


Detta var låten som Louise och jag översatte på lektionen, är det nån som vet vilken? ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards