Alla inlägg under augusti 2011

Av amandahermansson - 31 augusti 2011 18:30

onsdag idag, vilket betydde att so, matte, spanska, idrott, kör och bild stog på schemat innan man kunde ta bussen hem. När jag kom hem så åt jag lite mellis/mat. sen blev det lite fiolspelande och nu sitter jag här ;) Imorgon så blir det första spellektionen för iår, hoppas det går bra :)


//amanda ♥

Av amandahermansson - 30 augusti 2011 19:29

   Matilda och Emma    Emma och Petronella Matilda och min pappa lite i bakgrunden     Evelina Petronella och ´Matilda  

Evelina och Matilda


Lite bilder från innan bussen åkte hem ;)

Av amandahermansson - 30 augusti 2011 19:15


i skolan:

tjocktröja från åhus

linne från gina

jeansleggins från cubus


hemma & "fika fin":

blus/t-shirt från H&M

linne från gina

jeansleggins från cubus


smycken:

armband från när jag var liten

halsband från mormor och morfar

örhöngen från kappAhl

(bara halsband som syns på bild)

(och nummer två är en ful bild)

Av amandahermansson - 30 augusti 2011 17:09

rubriken säger ju allt så jag tänker inte säga mer om det ;) men det är ialla fall min pappas födelsedag idag och därför blir det tårta och kakor och ingen träning för mig ikväll, så jag får vänta tills på fredag med att träna, för det räknas inte med jumpa imorrn, speciellt inte när vi ska ha vikarie :d

Av amandahermansson - 29 augusti 2011 19:25

Helllo !

Now I´m back, från helgen i Norge! Det var grymt! Och allt har vart bra förutom ett visst domarpar... om man ens kan kalla dom domare....

Och att jag inte har bloggat nåt beror ju på att jag va i Norge i helgen, hade ledit från skolan i fredags för bussresa dit och så kom vi hem vid två i natt så idag har jag varit skit trött! Och det var ju så lagom kul när vi skulle ta skolfoto idag.. Och jag gjorde tandleende (!) på ensam bilden! :o :s Bara för att Sandra och Lissie stog bredvid och kollade så typ började jag skratta och precis tog han kort.. men, men, fotografen så att han tyckte det var ett jätte fint och jätte bra foto, men jag inte riktigt om jag håller med honom om det :d


//amanda ♥

Av amandahermansson - 24 augusti 2011 17:33

tog mig idag över en timma att ta mig hem från skolan, bara för att bussen var sen!!! 20 min!! Och jag är lite sur för det...Och nu ska jag gå och packa inför helgen resa till Norge:D Spela lite handboll och så ;)

så, heej då :p

Av amandahermansson - 24 augusti 2011 08:32

Godmorgon alla små människor! Sitter nu i klassrummet och bloggar från lollos iphone. Vilket inte går så jätte bra eftersom jag inte är så bra på att skriva... Men nu ska vi börja så vi ses senare idag;)//Amanda

Av amandahermansson - 23 augusti 2011 16:49


Linne: Norge nånstans

Shorts: KappAhl

Armband: Estland tror jag...

örhängen: Ur&Penn

Halsband: Ur&Penn 


några dåliga bilder...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards