Alla inlägg under november 2012

Av amandahermansson - 30 november 2012 15:28

Alltså gud vad lycklig man blir av att så och vänta på en försenad buss nät det är minusgrader och det snöar. Som ett tack för det så har man ont i huvudet och halsen, näsan rinner och fingrarna fryser nästan till is (trots vantar..) jaja, jag ska sluta klaga. Det finns ju de som har det värre, och jag ska ändå hem och titta på Pretty Little Liars och mysa lite med Emma <3
(liten reprisbild på en helt annat film, och pll är ju faktiskt en serie;)

Av amandahermansson - 30 november 2012 09:43

Adventsfrukosten gick bra och nu är vi reda för idrott! (inte jag då..) återkommer med senare uppdatering under dagen :)

Av amandahermansson - 29 november 2012 21:04

Ikväll blir det natti natti tidigt, imorgon måste jag nämligen gå upp vid 6 eftersom jag ska vara i skolan klockan 7.. Det är dags för musikklassnians årliga adventsfrukost med spel i matsalen för alla lärarna.
Fast jag måste säga att det är ganska mysigt att gå och lägga sig i sängen när den är bäddad med ett tjockt och gosigt duntäcke, och ännu bättre blir det när det är kallt ute.

Av amandahermansson - 29 november 2012 11:14

Känns som att detta blir en dag då allt kommet gå åt helvete...

Av amandahermansson - 27 november 2012 17:58

Såhär peppade är vi för orkester och julkonsert rep ilväll.. (och ungefär lika peppad är jag för att blogga idag)

Av amandahermansson - 26 november 2012 17:56

Det är såhär man ser ur när man kommer från skolan och har genomfört ännu en konsert. För en riktigt dålig publik, inget engagemang från nån typ och då blir det inte lika kul att stå på scen heller. Inget pepp eller nånting.. Men, nu ska jag fira min syster som fyller 6 år idag, och jag sänder iväg en tanke till bästa my som fyller 15 år idag. Hoppas ni båda två får (har haft) en riktigt bra födelsedag!! :* <3

Av amandahermansson - 26 november 2012 01:40

Har haft en mysig kväll med massa fina letter (och svenskar) imorrn är det skolfrukost som gäller och sen en konsert för skolan, vi kommer ju inte vara liite trötta...

Av amandahermansson - 25 november 2012 15:38

Idag så har vi födelsedagskalas för Wilma som fyller 6 år imorgon, ikväll ska jag till ungdomens hus och vi har lite "fest" med letterna som åker hem imorgon, får se om jag sover kvar på skolan efter det men eftersom vi har konsert på måndag också så tror jag inte att jag gör det.. :/

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards