Alla inlägg under maj 2017

Av amandahermansson - 9 maj 2017 22:27

Okej så helt plötsligt och lustigt så bestämde jag mig för att byta bloggportal. Har egentligen vart trött på bloggplatsen i flera år men då jag inte brytt mig så mycket och framförallt inte bloggat så mycket så har jag inte orkat bry mig om det. Men nu kändes det ändå rätt att göra bytet. Det innebär dock att det blev ett nytt namn då det jag har var upptaget. Men det känns väl helt okej. Förövrigt så finns allt gammlat innehåll där, så alla åren finns fortfarande att titta tillbaka på vilket är ganska viktigt för mig, det är ju en stor anledning till att jag bloggat i dessa år, att kunna titta tillbaka. Vilket är viktigare nu än nånsin. För tillfället så har jag ingen aning om hur designen ser ut, men jag ska försöka lösa det snart, kanske imorgon. Men ikväll orkar jag inte. Så sov gott allihopa och titta in på min nya blogg imorgon :) 


nouw.com/mariaamanda

 

nouw.com/mariaamanda



nouw.com/mariaamanda

Av amandahermansson - 9 maj 2017 21:50

I söndags så var det toppen väder. Jag träffade Nathalie, Sarah och Zara och vi åt först lunch inne i centrum innan vitog metron nån hållplats till Casa de Campo som man skulle kunna säga är ett friluftsområde. Stort är det iallafall (ni kan ju kolla på karltan). Där finns det en liten (konstgjord?) sjö där man kan hyra båtar och ro runt lite. Och det gjorde vi. Kan inte påstå att jag var så himla bra och det ar ganska svårt, men det var riktigt kul!! 

Sarah (Skottland), Nathalie (Sverige!!), Zara (Kanada) och jaaag. 

       

Av amandahermansson - 5 maj 2017 23:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards