Alla inlägg under april 2014

Av amandahermansson - 29 april 2014 07:48

Gissa vem som känner sig som en hippie idag? Eller vem som fick för mycket fluff i håret?
Den sista är svår, gissa vem som har nationella prov och orkester idag?...

Av amandahermansson - 28 april 2014 19:13

Hola, här är jag igen ;) när jag inte är här så gör jag engelska föredrag, tränar och äter pannkakor. Åh, jag köpte även en klänning igår, blommig och skräddarsydd i modellen och lite högre i halsen. Kanske en avslutningsklänning? :)

Av amandahermansson - 27 april 2014 13:48

Solen värmer och det känns som sommar, men det märks att det bara är april för det är fortfarande kyligt i luften.. Nu har jag bytt från klänning till jeans, ska åka och handla lite och det är ju alltid kallt i affärer ;) imorgon har jag muntligt föredrag i engelska och på tisdag nationella i engelska, sen är det bara en dag och sen långhelg, vi ska fira valborg tillsammans med de som vi brukar fira nyår med. Så det blir nog skoj :)

Av amandahermansson - 25 april 2014 19:18

Cyklade hem med my efter skolan idag. Åt lite slagsta glass och myste i solen. Senare ikväll ska jag äta massa choklad, så imorgon efter handbollsavslutningen så får jag väl ge mig ut på en liten springtur ;) är fortfarande lite snuvig men förkylningen är typ över helt :)

Av amandahermansson - 24 april 2014 15:45

Sen vi sist hördes så har jag picknickat med denna finis

Haft muntligt föredrag i svenska och tagit en tur till sjukhuset. Tydligen så var alla mina provsvar normala, så nu väntar nån mer undersökning innan jag kanske får reda på varför jag haft så ont i magen..
Nu, spellektion och galdra och sen nåt info-möte med laget.

?

Av amandahermansson - 22 april 2014 15:08

Av amandahermansson - 21 april 2014 20:55

Man kan ju inte annat än att älska vädret! Känns nästan som vi har sommarlov och att vi firat midsommar o inte påsk ;) Gäller att njuta medans det varar och det har jag gjort idag. Flera sommartecken har visat sig och jag längtar mer och mer efter sommar. Igår sa vi hej då till kusinerna som åkte tillbaka till Norge och imorgon hälsar vi på skolan igen.. Det blir dock en mjukstart med endast två lektioner + spellektion och orkester. Nu väntar jag på att tvattenkokarn ska koka klart så jag kan ta min te-kopp och mysa ner mig i soffan, sista kvällen på lovet ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards