Alla inlägg under juli 2013

Av amandahermansson - 31 juli 2013 10:21

sorry, skrev igår att jag tränade, men så blev det ju inte... Sitter träningsklädd nu på sängen med datorn i knät och väntar på att Emma ska äta frukost så vi kan träna tillsammans sen. Det spöregnade ju igår, och Emma ville inte springa när det regnade och alla träningar som vi har kvar av träningsprogrammet innehåller löpning. Så det fick vänta tills idag.


Efter lunch ska vi gå över till grannen på barnkalas. Fortfarande lite mulet ute och det känns som det kommer att regna idag igen, får hoppas att solen kommer fram istället :)

Av amandahermansson - 30 juli 2013 16:16

En regnig dag som denna stannar man inne och bakar (äter bakverken som blev lite misslyckade..), spelar fiol, tittar på film och tränar.

saknar Spanien, men framförallt alla fina människor

Av amandahermansson - 29 juli 2013 18:04

Samma sak dag ut och jag in. Sommarlov må vara lugnt och skönt men jag är såå trött på att göra i stort sett samma saker, dag ut och dag in. Efter ett tag tröttnar jag på att läsa, pyssla, bada, sola och allt vad man gör. Jag blir rastlös och vet inte vad jag ska göra. Typ som idag. Typ som igår. Typ som i förrgår. Typ som dagen innan det. Och ja, ni fattar va?
Så idag tog jag fram massa gamla bamsetidningar och nu sitter jag och läser dem. Så himla bra!

Av amandahermansson - 29 juli 2013 10:29

Så träffade jag lissie, vi gjorde det som stod näst på mitt träningsprogram. Dvs springa långsamt i 60-90 min. Ganska jobbigt då det är 30 grader varmt ute... Efter det så åt vi glass och myste framför en film.

Dagens outfit; blus-lager157, shorts-H&M, halsband & klocka-ur&penn och sist men inte minst, ett leende på läpparna!

Av amandahermansson - 28 juli 2013 11:12

Ja, detta linne gjordes på slöjden i höstas. Blev liite mindre än det var tänkt.. Men det funkar ju utmärkt att sova i! ;)

Av amandahermansson - 27 juli 2013 15:42

Shiit, vad varmt det är!! Så sjukt härligt att vi äntligen har fått sommar, sol och varmt även i Sverige! Hoppas det varar i måånga dagar!

Av amandahermansson - 26 juli 2013 13:45

På väg mot landet, övningsköra lite och även träffa några kompisar som vi inte träffat på jättejättelänge. Ska bli kul att äntligen träffas igen :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards