Alla inlägg under november 2013

Av amandahermansson - 30 november 2013 09:39

Och sen ska jag baka pepparkakor.

Av amandahermansson - 29 november 2013 18:54

dagen har vart blandad med positivt och negativt. Flummade igen de flesta lektionerna och skulle sen gå och köpa godis med lissie efter skolan. Men då det visade sig att ingen av oss hade pengar så stod vi och frös medans vi väntade på att Lissies mamma skulle komma med pengar.. haha, det var det värt ;)

Stressade sedan iväg för att gå på en halvtråkig träning där vi egentligen inte fick så mycket gjort, ialla fall inte vi målvakter.. Nu väntas myskväll med pappsen, men innan det ska jag leta reda på lite info om något som jag eventuellt ska göra i framtiden :)

Ha en bra fredagskväll allihopa!!

Einstein och jag är typ bästa vänner,och han är en riktig linsluns ;) Förresten, imorgon ska jag baka pepparkakor, oj vad julen kom snabbt helt plötsligt.. :)  

Av amandahermansson - 28 november 2013 17:11

Jaa, snabbt och enkelt. Provade två outfits, förmodligen de som jag ska ha på mig nästa vecka. Haha, första tanken: "vilka fula kläder..." Hahahah, inte en outfit jag skulle ha på mig, inte riktigt min stil.. Men annars kanske de vore helt okej.
Sen var det klart och tack och bock för mig ;) haha :) är så nervös inför nästa vecka, vet inte exakt vart jag ska göra och vart jag ska, men jag hoppas att allt ordnar sig.
Nu har vi ätit på pizza hut och är på väg hem. Måste bara berätta för er vad Louise sa idag, "De flesta modeller skulle nog banta i flera dagar innan nåt sånt här, men du går och köper en stor macka och godis." haha så sant ;)

Av amandahermansson - 27 november 2013 16:14

P.S,. Jag ska till Stockholm imorgon.

Av amandahermansson - 27 november 2013 09:39

Har haft biologiprov, som kändes hyfsat bra faktiskt :) imorgon kanske jag ska till Stockholm och prova några av kläderna som jag ska ha på mig hos Weekday nästa vecka :) får se om de ringer idag och om vi bestämmer något.
Här har ni min klädsel idag,

Av amandahermansson - 26 november 2013 15:12

Grattis på födelsedagen världens sötaste unge och världens bästa vän! Vad skulle jag göra utan er två? <3

Av amandahermansson - 25 november 2013 20:01

Vardagen är igång igen. Idag var vi på en rolig och bra föreläsning, så vi hade inga lektioner. Men det gläds man inte av så länge när man måste plugga till biologiprovet som är på onsdag...
Under träningen så ringde Stockholmsgruppen, vilket jag missade eftersom jag tränade och inte märkte förrän efteråt.. Hoppas de ringer igen imorgon och att det är bestämt en dag som jag ska upp till Weekdays kontor innan det är dags för själva jobbet. Oroar mig dock för att det kanske inte blir av, då det kan hända att de ändrar sig angående vilken modell de vill ha :/ hoppas verkligen att de inte gör det!!

Av amandahermansson - 24 november 2013 20:41

Och det gick fort. Kändes nästan som lov, inte alls långt kvar till jul nu!! Bara några skolveckor och några prov... Lite matcher, usm och lite modelljobb ;)
I fredags var jag ju på bio och såg catching fire, hungergames 2, och den var riktigt bra! Ska ta och läsa böckerna snart ;) efter bion åkte jag hem till my. Gav henne födelsedagspaket och sen badade vi jacuzzi, mysfaktor på hög nivå!! Blev även lite film innan vi somnade. På lördagskvällen var det konsert x2, först med symfonin och senare med galdra och då var det även fest med letterna. Kommer ni ihåg förra året när jag var med i ett skolprojekt med elever från en skola i Riga? Vi var ju där i våras, och nu var de här igen. Inte för att jag direkt fick så många vänner men.. Det var kul ändå :)
Idag spelade vi match och vann med 26-10, mot ett av lagen vi möter i sm om två veckor, så det var ju en bra uppladdning. Efter matchen var det snabbt hem och duscha, fixa sig och äta innan släkten kom för att fira Wilma. Den lilla sötnosen fyller sju år på tisdag. :*
Avrundar detta inlägg med en bild på henne.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards