Alla inlägg under september 2013

Av amandahermansson - 30 september 2013 22:23

Lissie och jag har precis varit och tittat på en vattenpoloträning. Haha, får se hur det blir. Tror vi ska prova träna nästa gång ;)

Av amandahermansson - 30 september 2013 10:05

Av amandahermansson - 29 september 2013 15:16

Tyvärr så blir det steg 2.. Vi förlorade stort not Skogås igår och gjorde en superbra match mot Uppsala, men vi förlorade med ett mål :/ i sista matchen mötte vi Kumla och då vann vi stort. Vi spelar alltså steg 2 i början på november istället för att gå direkt till steg 3. Men det kanske bara är bra. Då hinner vi spela ihop oss ännu mera. :)

Av amandahermansson - 28 september 2013 14:14

På väg till Södertämjer där vi ska släppa av Wilma hos kusinerna innan vi åker vidare till Skogås för att spela första matchen i USM. Håll tummarna för och och önska oss lycka till! :)

[Bild]

Av amandahermansson - 27 september 2013 16:01

Efter att ha missat tre bussar ringde jag mamma och åkte med henne hem från skolan. Väl hemma var det plugg som gällde. Och gäller fortfarande... Ska strax åka till träningen, men innan dess är det liite spanska kvar. Sen är det äntligen fredag på riktigt. Med allt vad det innebär.

Av amandahermansson - 26 september 2013 20:22

Som det var tänkt så skulle Lissie och jag gå och titta på en vattenpoloträning idag, men då massa plugg tyngt ner oss och mitt huvud säger ifrån så skjuter vi upp det till måndag. Är faktiskt ganska pepp. :)

Har idag myst med morfar och repat med Galdra, om typ en vecka har vi en spelning. Äntligen tjänar man lite pengar igen ;)

Imorgon är det efterlängtad fredag och på lördag är det USM som gäller. Är pepp, pepp, pepp. Ska även sova hos kusinerna i Södertälje (då det blir närmare att åka eftersom vi spelar i Stockholm.) Lite mys det också.

Fick även en väldigt ful och elak kommentar, tycker det är så onödigt, vad har jag gjort dig? Om ni inte gillar mig, fine. Läs inte min blogg. Jag vet inte om personen gjorde det på skoj eller om det verkligen var egna åsikter. Hur det en var så tar jag inte åt mig.

Av amandahermansson - 26 september 2013 10:40

nya tröjan

gofika med bästa <3

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards