Alla inlägg under februari 2012

Av amandahermansson - 27 februari 2012 19:24

har funderat på att ta bort bloggen. känner att den bara tar tid och att ingen bryr sig om den, alla försök jag gör till att få den att bli bättre, såsom röstningar, frågestund och nu tävling med veckans blogg. ingenting funkar, det är ingen som frågar, anmäler sin blogg, röstar eller kommenterar.

Så nu vill jag verkligen veta, vad tycker du som läser?

Ska jag ha kvar bloggen?

Hur ska jag göra den bättre, intressantare, roligare mm. ?


Och nu vill jag ha massor med kommentarer där ni tycker till!!

Eller så kan ni rösta i menyn här till höger --->

Av amandahermansson - 26 februari 2012 10:29

gårdagen spenderades med bästavän ♥

dagen spenderas kommer att gå åt till att plugga till musikhistoria provet och njuta av ledigheten innan skolan börjar imorrn igen -.- så nu ska jag återgå till mitt pluggande så jag klarar provet imorrn...

 

Av amandahermansson - 24 februari 2012 16:43

om en liten stund bär det av mot södertälje och kusinerna! :D

 

Av amandahermansson - 23 februari 2012 10:23

jag tänkte att jag skulle börja utse veckans blogg :)


för att vara med så behöver du bara kommentera ett inlägg där det står att du är med, samt en länk till din blogg. Om du vill så får du sen länka till min blogg i ett av dina inlägg, men det är inget måste och ökar inte vinstchansen.

Vinnaren utser jag varje söndag och du kan ''anmäla dig'' hela veckan fram till lördag kväll ;) Första vinnaren utser jag nästa vecka, men om du vill kan du kommentera redan nu :)

Pris: Länken till din blogg kommer att synas i min blogg i en vecka :)


hoppas ni är med och lycka till isåfall!

Av amandahermansson - 22 februari 2012 12:40

idag blir en ensam dag för mig, mamma och wilma åkte precis ner påstan för att gå till faktoriemuseet och bygga lego, och jag hade ingen lust att följa med. pappa jobbar och emma tränar. så jag får ta och göra lite nytta här hemma. Det vill säga jag ska titta på film, göra färdigt ett kort, spela och läsa lite. sen ikväll så åker pappa och jag till ica;)

 

Av amandahermansson - 20 februari 2012 10:01

godmorgon alla sömntutor! Själv så vaknade man kvart över sju imorse och kunde inte somna om.. Idag så blir det en tur ner på stan med familjens tjejsida, dvs alla utom pappa som jobbar ;d sen ikväll så blir det träning och så ska jag be pappa att hjälpa mig att ladda upp bilderna som jag tog igår;)

Av amandahermansson - 19 februari 2012 16:39

Lördagens mysiga kväll avslutades med en hel del arga kommentarer och svordomar.. Kan ju bara säga att jag tycker riktigt synd om Mattias, hur fan kan man skicka Björn Ranelid till final i Melodifestivalen?! är det inte meningen att man ska sjunga nånting?? är det inte ett måste att ha en låt om man ska vara med? Han kan ju vara med i något debatt program eller nåt!

Jag tror ialla fall att väldigt många håller med mig när det gäller hans plats till Globen, väldigt många, förutom de idioter som röstade på honom...


Söndagen började ialla fall bra, med visnt borta i Hallsberg mot Järnvägen. Sen väntade bilresan hem och efter det soffan framför tv:n där det var handboll ;) Det ska bli riktigt skönt med en veckas ledigt! Nu tänker jag plocka fram systemkameran och se om det blir några fina bilder:) Här har ni en som är tagen i höstas.

 

Av amandahermansson - 18 februari 2012 13:16

sportlovet börjar bra, med en riktig städda -.- haha där rimmade jag minsann ;)

imorrn så blir det att gå upp vid sju för att spela borta match mot Järnvägen med flickor 98. och ikväll blir det mys framför melodifestivalen, som är den första som jag ser i år... första lördagen var det smoch veckan efter det satt jag i bilen på väg hem från sälen :d men nu ska jag återgå till mitt städande..

från i julas, men sdålig bildkvalité pga mobilkamera..

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards