Alla inlägg under april 2016

Av amandahermansson - 7 april 2016 12:23

I fredags så åkte jag, mamma och Emma till London. Där mötte vi upp Josefin och så hade vi en weekend tillsammans. Det var så roligt!! Vi gick (bokstavligen gick) till alla kända sevärdheter, big ben, London eyes, tower bridge, buckingham palace mm. Vi åkte röda dubbeldäckare, tog kort på telefonkioskar, åt fisk and chips och shoppade på Oxford Street. På lördagen så var det jättefint väder, vilket var skönt eftersom det var då vi gick överallt ;) men på kvällen så började det regna och efter att affärerna stängt så tog det oss mer än en timme att gå tillbaka till hotellet under våra paraplyer. Men vi hade kul på vägen tillbaka så det var det värt, men gissa om vi alla hade ont i fötterna dagen efter... ;) men oavsett onda fötter så var det helt klart värt varenda steg och jag hade en så himla bra och rolig helg!! <3

Haha alla andra stod och tog selfies med tower bridge i bakgrunden så Emma och jag var bara tvungna att göra det vi med ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards