Alla inlägg under februari 2014

Av amandahermansson - 28 februari 2014 15:19

Tjo, idag blev en bra dag. Mitt och Annas muntliga spanska prov gick jättebra och efter det var dagen gjord. Det kan ju knappast bli sämre av att träffa massa fina människor under kvällen. Eftersom vi ska ha rep inför konserten imorgon så hinner jag inte träna, så jag passar på att träffa my en stund innan jag åker till stålfors :)

Av amandahermansson - 27 februari 2014 20:57

Hahaha, alltså emmas ben på den här bilden...

España

Av amandahermansson - 26 februari 2014 18:22

Hade en lång och skön sovmorgon idag. En sån där man inte ens behöver ställa klockan utan bara gå upp när man vaknar och veta att man ändå hinner i tid till skolan. Hade bara tre lektioner och sen stannade jag kvar och pluggade spanska, en och en halv timme senare var jag äntligen hemma.. Och nu sitter jag och pluggar igen. Har fysik till imorgon och även lite matte att göra, men sen ät det träning som gäller :)
Här får ni en bild på min nya tröja från Weekday.

Av amandahermansson - 25 februari 2014 09:48

Fast bilden är från i somras då jag fick lite bråttom i morse och inte hann med att ta några bilder ;)

Av amandahermansson - 24 februari 2014 20:13

Läste ett mejl och blev riktigt glad!

Har ett möte i Stockholm på gång under nästa vecka. Med en modellagentur, dock inte Stckholmsgruppen.

Hmm, nu får ni något att fundera på ;) Mer info får ni senare när allt är bestämt.

Haha, en liten ledtråd: läs detta inlägg.

Av amandahermansson - 24 februari 2014 08:30

Och jag ska strax åka till skolan. Jippi... Något positivt är dock att vårjackan åker fram. :D

Har förresten på mig en av tröjorna från Weekday :)

Av amandahermansson - 23 februari 2014 10:38

Tillbringade kvällen med några ifrån handbollen, tittade på mello osv.

Av amandahermansson - 22 februari 2014 15:49

Har även denna dag hunnit med en massa saker. Efter en promenad och dusch så ska jag nu krypa mer och kika på en film :)

Gammal bild, men den beskriver situationen just nu ganska bra.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards