Alla inlägg den 24 november 2016

Av amandahermansson - 24 november 2016 21:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av amandahermansson - 24 november 2016 16:26

Förra veckan när mormor och morfar kom så åkte jag dit så fort jag kunde. Jag slapp hämta Laia så var hos dem redan strax efter fyra. Det var såååå skönt att se dem och krama om dem. Och jag kunde typ inte sluta prata. Vi gick nästan på en gång in mot centrum för att äta middag och halvvägs var vi tvungna och köpa vatten för ajg var så torr i halsen av att prata :) men det var så skönt att få prata svenska och även att kunna säga allt. så vi åt och sen gick vi tillbaka mot hotellet och spelade lite kort (som jag alltid brukar göra med dem och har även saknat det, såklart så vann jag också ;) ) sen tog jag sista bussen hem, vilket jag gjorde flera kvällar vilket resulterade i lite sömn men det var det helt klart värt!! 

På onsdagen så åkte jag till deras hotell och åt frukost med dem. Såklart kan jag inte avstå hotellfrukost när jag väl får chansen, så det blev ju några frukostar där denna vecka ;) 

Sen på ondagen så åkte vi till Rincon för det är ju marknad då. Så vi gick igenom marknaden och sen "hem". De fick träffa Ladis och se mitt rum. Jag bytte om då det var ganska bra väder och sen tog vi med oss hunden då jag skulle visa dem runt lite här i Rincon. Såklart tog vi strandpromenaden och sen satt vi och fikade och sen gick vi lite. Finns ju inte så himla mycket att se här men jag ville visa dem de ställen som jag går till ofta, tex busshållplatsen, parken osv. Strax innan jag behövde gå och hämta barnen från bussen så tog de bussen tillbaka. Sen rullade eftermiddagen på och jag åkte tillbaka till malaga för att äta middag med dem.

(oj vad bra kvalité jag har på mina bilder.........)
Efter frukosten på torsdagen så var vi kvar inne i Malaga. Vi gick runt, tittade i affärer, jag handlade som de tog med sig hem, vi åt glass (eftersom det var torsdag). När jag sen åkte hem ås gick de och hyrde en bil då vi skulle åka till Nerja på fredagen, Mijas på lördag och Granada på söndag. Men det skriver jag om en annan gång :) 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards