Alla inlägg den 23 november 2016

Av amandahermansson - 23 november 2016 12:14

Hej. Jag tog en liten paus från bloggen nu när mormor och morfar var här för att kunna umgås så mycket som möjligt med dem innan de åkte hem igen. Vilket de gjorde igår :( Jag ska sätta mig och göra lite inlägg med bilder och berätta lite om vad vi har gjort under veckan. Det var iallafall jättekul att de kom och det var så skönt att "allt var som vanligt". Det kändes nästan som att jag var på semester med dem. Och det var kul att få visa dem allting här i rincon och malaga. Men nu har de åkt och jag är "ensam" igen. Har ju familjen här men det är ju såklart inte alls samma sak som min egen familj. Så vem kommer härnäst? Jag planerar gärna in lite besök ;) 


Idag blir en lugn dag. Jag har hittils tränat och tittat på greys. Men kände att jag behövde en dag på soffan då jag har sovit väldigt lite den senaste veckan. Jag tror att jag nu ska gå på en liten promenad med Pepa och sen måste jag spela lite fiol för vi har konsert på lördag. Och sen måste jag fixa min garderob. Ska lägga undan sommarkläder och hänga upp allt som mormor och morfar hade med sig till mig (vilket var en hel del haha). Imorgon ska jag och Sophie gå till en språkskola och se vad de har att erbjuda. Vet egentligen inte om jag vill ta fler lektioner men jag vill ju ha nåt att göra och det lär ju hjälpa mig med spanskan. Ååh alltså jag har gått igenom detta tusen gånger i mitt huvud och diskuterat fram och tillbaka men vi får väl se hur det blir. Det vore ju kul att göra det med Sophie iallafall. 


Nu ska jag ta mig ut. Det började regna i måndagskväll och det regnade nästan hela dagen igår också. Men idag är det uppehåll så får passa på att ta lite längre promenader med hunden när det inte spöregnar. Enligt mitt väder så ska det regna nästan varje dag i typ två veckor nu.. Men sen ska det bli fint väder igen :) Men det är bara skönt om det regnar lite för då har man en ursäkt att inte gå ut utan kan ligga inne och mysa med en film eller bok :)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards