Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av amandahermansson - 18 augusti 2011 19:11

heter boken som jag alldeles strax ska läsa för Wilma ;)

Men först så kommer det några bilder som jag tog idag från ett av mormor och morfars fotoalbum. Alla bilderna är från när jag och Emma var små, dom flesta är tagna under dom åren som Emma var sjuk.

Det är inte så bra kvalité på bilderna eftersom jag har tagit kort på kort :p

Emma med morfars keps 

 

Jag som sover i bilstolen    

Emma och jag äter på golvet hos mormor och morfar  Emma   

Pappa, jag och Emma som åker skridskor  

Jag som fikar lite ;)  

Prinsessan Emma ♥  

Jag   

Jag och Emma plockar jordgubbar med morfar, eller, vi tog hans ;)

 

Syster och jag ♥


Jag älskar dej syster ! ♥
Och jag är så glad att du fortfarande är i livet!  

Av amandahermansson - 18 augusti 2011 15:02

Nu ska jag åka iväg och kolla på min lillasyster som har nån lite konsert, men jag skriver mer när jag kommer hem igen och då tänkte jag även att jag skulle bjuda på några bilder ;)


//amanda ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards