Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av amandahermansson - 16 augusti 2011 17:12

så har jag lagt upp några bilder på dagens kläder, jag kanske ska komma igång och blogga lite mera, eller vad säger ni? men isåfall så måste också ni läsa lite mera, för om jag ska blogga, så vill jag ju såklart att några ska läsa också ;d om ni loar det, så lovar jag också!



kan nån svara på om bloglovin är gratis ?? skriv gärna i en kommentar ;)

tack i förväg :)

Av amandahermansson - 16 augusti 2011 16:55

   

Blå-randig tröja: Lager 157

Jeansleggins: Lindex

örhängen: Ur&Penn

Halsband: Glitter

Fläta: Mamma ♥

Av amandahermansson - 16 augusti 2011 14:57

trååååkigtt!!! Och jag har ingen aning om vad jag ska ta och hitta på, det är ju fint väder så jag vill ju vara ute men det finns ju inget kul att göra ute, och snart åker mamma och jobbar du blir jag själv med Wilma en pyttestund innan pappa cyklar hem, vilket inte är några problem men... 


aja, jag ska väl inte sitta här och beklaga mig, jag får väl ta och hitta på nåt istället ;)

Av amandahermansson - 16 augusti 2011 10:17

GODMORGON alla vakna människor!

Förlåt att jag inte har skrivit nåt, men jag var ju på treäningsläger i helgen så då kunde jag inte, och igår så hade jag bara ingen lust :d

Igår så var jag på tuna park med min mamma och mina systrar och sen så spelade vi minigolf i Vilsta också, det  var kul (: och så träffade jag my en stund innan jag skulle träna, fast jag cyklade till träningen en och en halv timma innan träningen började, bara för att jag inte hade varit inne och läst på hemsidan...

Idag så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men vi får väl se hur det blir :)


//amanda :D

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards