Alla inlägg under augusti 2011

Av amandahermansson - 23 augusti 2011 16:43

första skoldagen idag, ganska seg, vääldigt mycke prat och vi åt lunch klockan ett, och då höll jag på att svälta ihjäl (jag var inte ensam..) och när vi satt och åt så höll mattantetna på att städa :s kom hem för ca 20 min sen och nu sitter  jag här, hade tänkt bjuda på dagens outfit eftersom det inte blev nån i söndags... sen ska jag käka lite och så ska jag sticka på träning :D


//amanda ♥

Av amandahermansson - 22 augusti 2011 17:05

dig själv dig själv för länge sen dig själv skrattandes dig själv som lyckligast                             på handbollsplanen♥ någon du tycker om                                     Syster Emma ♥ någon du litar på till 100 %                               bästavän My ♥ någon du vill träffa                                  Ida, min Buddha ♥ någon du saknar                              barndomsvän Angelica ♥ någon du saknar                                      Amanda Krantz ♥
den du senast fick sms av                              Gullungen Jara ♥ den du alltid har roligt med                                       Lissie ♥ den du tycker är sötast                                     Syster Wilma ♥

Av amandahermansson - 22 augusti 2011 15:46

Jaha, då har skolan börjat igen.. Det var kul att få träffa alla igen ;) Fast lite synd att sommarlovet är över, men det är bara att se fram emot alla roliga saker som händer det här året och längta till nästa sommarlov.Just nu så längtar jag mest till på fredag då vi åker till Norge på cup :D 

Vi hörs senare för nu ska jag fixa en rösting och sen checka facebook :)



//amanda ♥

Av amandahermansson - 21 augusti 2011 18:52

vet inte hur det blir, pappa åkte iväg nu och bilderna är på nåt konstigt ställe som jag inte vet vart...men jag hoppas det fixar sig :)

Av amandahermansson - 21 augusti 2011 15:17

jag tänkte lova er att det ikväll kommer ett inlägg med dagens outfit, fast det beror faktiskt på om pappa lägger in bilder på datorn för jag har tagit bilder med systemkameran och då vet jag inte hur man lägger in bilder...

så om ni kollar bloggen ikväll så finns det bilder!(hoppas jag..)




//amanda ♥

Av amandahermansson - 21 augusti 2011 11:23

Jaha, då var det sista dagen på sommarlovet idag då... Vet inte riktigt vad jag tycker om det, det ska ju bli kul att komma tillbaka och träffa alla men samtidigt är det ju skönt att bara vara hemma och göra vad man vill, fast när det har ått så här lång tid så börjar man bli ganska så rastlös :d


Igår kväll så hade jag det jätte bra, det var roligt och mysigt, och jag åt faktiskt tre kräftor! Stolt :D Satt också ute och lyssnade på musik med kusin, och pratade om musik ;) ♥


//amanda

Av amandahermansson - 20 augusti 2011 15:04

Nu ska jag mamma, Emma och Wilma åka ut till landet. Pappa är redan där och jag tror faktiskt att våra kusiner också redan är där. Sen så ska vi ha en liten kräftskiva där ute, det blir nog mysigt ;) Inte för att jag tycker om kräftor, jag tror ialla fall inte att jag gör det :d men det är ju alltid värt att smaka ;D


Vi hörs imorrn :) ♥

Av amandahermansson - 19 augusti 2011 19:30

och här i Eskilstuna också för den delen.. Inte för att jag vet om det regnar i Stockholm men det är ju en låt som går så :p

Och vart tror ni att jag var när det började regna? Jo,  såklart så var jag ju på stan med min lillasyster, visst hade vi mysigt och kul ändå men det var ju desto mindre mysigt att cykla hem i regnet... Fast det blir mysigt att somna ikväll om det ska fortsätta att regna, för jag har ju plåttak i mitt rum och då smattarar det :) Nu så ska kolla lite på facebook och sen ska jag ta fram lite godis och så blir det mys med mamma och syste, jag tror faktiskt att det blir lite glass också :) mums!


//amanda ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards