Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av amandahermansson - 19 augusti 2011 19:30

och här i Eskilstuna också för den delen.. Inte för att jag vet om det regnar i Stockholm men det är ju en låt som går så :p

Och vart tror ni att jag var när det började regna? Jo,  såklart så var jag ju på stan med min lillasyster, visst hade vi mysigt och kul ändå men det var ju desto mindre mysigt att cykla hem i regnet... Fast det blir mysigt att somna ikväll om det ska fortsätta att regna, för jag har ju plåttak i mitt rum och då smattarar det :) Nu så ska kolla lite på facebook och sen ska jag ta fram lite godis och så blir det mys med mamma och syste, jag tror faktiskt att det blir lite glass också :) mums!


//amanda ♥

Av amandahermansson - 19 augusti 2011 12:14

sen ska jag åka ner på stan med min syster ♥

bilden är tagen för ett år sen när jag gav henne lite random kläder att prova ;)

Av amandahermansson - 19 augusti 2011 09:04

Vaknade själv kvart över sju, men låg kvar i sängen en timma extra :p men det var bara skönt :) Fast det är väl kanske dags att börja gå upp lite tidigare nu när det är skola på måndag.. Jag tycker faktiskt att det ska bli lite skönt att komma tillbaka, fast bara att träffa alla och sen att få tillbaka rutinerna.

Vi får se vad jag hittar på idag, har faktiskt ingen aning, men nåt kommer jag säkert på ;)


//amanda ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards