Alla inlägg under augusti 2011

Av amandahermansson - 16 augusti 2011 10:17

GODMORGON alla vakna människor!

Förlåt att jag inte har skrivit nåt, men jag var ju på treäningsläger i helgen så då kunde jag inte, och igår så hade jag bara ingen lust :d

Igår så var jag på tuna park med min mamma och mina systrar och sen så spelade vi minigolf i Vilsta också, det  var kul (: och så träffade jag my en stund innan jag skulle träna, fast jag cyklade till träningen en och en halv timma innan träningen började, bara för att jag inte hade varit inne och läst på hemsidan...

Idag så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men vi får väl se hur det blir :)


//amanda :D

Av amandahermansson - 10 augusti 2011 11:10

och jag vaknade såklart av regnet imorse. Eftersom jag har plåttak i mitt rum så smattrar det ju, vilket är jätte mysigt, men kanske inte att vakna av klockan åtta på morgonen, ialla fall inte när man skulle vilja ligga kvar i sängen ;)

Idag så har jag en dag med min stora lillasyster framför mig (Emma alltså) för eftersom mamma och pappa jobbar och Wilma gick till dagis idag, så blir vi själva hemma :d och ikväll så blir det träning för min del, och jag har träningsvärk frrån i måndags... och i helgen så ska vi på träningsläger i Enköping och beach handboll cup i Uppsala. Det ser jag fram emot :D


//amanda   

Av amandahermansson - 9 augusti 2011 16:32

vidare lust eller ork till att skriva nånting nu, men bara för att ni ska veta att jag lever så får ni ett pyttelitet inlägg och en liten bild. Har idag varit själv hemma med Wilma på eftermiddagen och senare ikväll så ska vi äta våfflor :) Nu sitter Wilma och ritar och jag ska snart starta sims, men först, en snabb check på facebook :d  Kan ju också säga att jag har träningsvärk från träningen igår, men kan det bero på att vi körde fys och löpning (av olika slag) i lite mer än en timme igår. Fast det var nog behövligt efter sommarens alla glassar :D

några söta bilder på min söta och tokiga lillasyster ♥ Puss på dej ♥

Av amandahermansson - 7 augusti 2011 13:06

och regnar. Inte så kul, men då får man en dag inne att hitta på nåt kul, här kommer några små tips från mig.


krypa ner under en filt och kolla på en bra film


sätta sig vid datorn (som jag gör nu) 


spela spel med familjen


pyssla, eller göra fint på rummet 


och så ett som kanske inte är så kul



städa...


ni kanske inte tycker att nån av dom här var bra, men det är upp till er ;) och så vet jag att nu ska jag hoppa in ii duschen :d


//amanda





Av amandahermansson - 7 augusti 2011 11:00

några människors fötter från i höstas, har ingen bild på 6a för tillfället ;(♥

Av amandahermansson - 7 augusti 2011 10:57

godmorgon alla sjusovare :)själv så blev man väckt tio i 7 i morse... hade gärna sovit lite längre faktiskt, men ibland är det som det är :d


men nu till rubrikens innebörd,

flera nätter nu i veckan så har jag drömt om min gamla klass (6a, slagsta) och min nya klass(7k, stålfors) och det har varit allt om att åka buss till årby och att börja skolan på stålfors, fast det var min gamla klass i min nya skolan och massa annat tokigt :p

men med allt det här så vill jag bara säga:


Jag saknar er Slagsta!!


och jag önskar att jag gick på årby tillsammans med (dom flesta) andra, fast jag samtidigt är skit glad över att jag kom in i musikklass och att jag träffat alla fina människor i min nya klass!


Slagsta in my ♥       

Jag kommer aldrig att glömma er ♥

Av amandahermansson - 4 augusti 2011 19:53

HALLÅ! alla små människor :)

gårdagen natten och dagen har spenderats med min kära lilla My♥

Orkar faktiskt inte skriva om allt :p men igår så var vi i parken badet och det var riktigt skönt :D


alldeles nyss så skickade jag in en kladdkaka i ungnen, så om ca 30 min så blir det fika, mums filibaba ;) och om bara några minuter så börjar det ett program på tv som jag ska kolla på tillsammans med Emma ♥


//amanda   

Av amandahermansson - 2 augusti 2011 16:45

har precis kommit hem från sundbyholm. Vi åkte och badade tillsammans med våra fina grannar! Det var supermysigt och jag tog en massa fina kort med systemkameran på dom små när dom badade. Och det var faktiskt riktigt skönt i vattnet :) och så träffade jag lollo, (som gick i min klass förut) och henne har jag inte träffat på jättelänge, så det var lite kul faktiskt! :D

Nu ska jag kolla in facebook och sen får vi väl se vad jag hittar på (;

 


me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards