Alla inlägg under september 2013

Av amandahermansson - 12 september 2013 12:28

Cyklade till skolan i värsta dimman, höll på att förfrysa fingrarna.. Iskallt :/
I em. ska jag handla med morfar, torsdagstradition <3, sen är det spellektion och höstens första galdra rep :)

Av amandahermansson - 11 september 2013 19:30

   

min allra bästa vän ♥

Av amandahermansson - 11 september 2013 14:26

Ska springa 2,5 km.

Av amandahermansson - 10 september 2013 10:45

Jag lyssnar faktiskt inte så himla mycket på musik. För ett år sen lyssnade jag knappt på musik alls, hade typ inga låtar på min mobil och brydde mig inte så mycket om olika band, artister, låtar osv. Det var när min kusin la in en massa random låtar på min mobil som jag började lyssna lite grann. Eftersom det var helt blandade musiktyper så har jag ingen musikgenre. Jag gillade några av låtarna och har typ en spellista som jag lyssnar på, oavsett humör. Lyssnar ibland när jag cyklar eller åker buss till skolan, men det är också  de enda tillfällena ;) Är ju väldigt omringad av musik ändå så jag har väl inte känt behovet av att lyssna på musik så mycket.

noter på en av mina favoritlåtar (när det gäller att spela), en gammal tvåstämmig låt, från 1700-talet!

Av amandahermansson - 10 september 2013 10:07

Av amandahermansson - 9 september 2013 19:18

Ganska enkelt svar på denna fråga. Klicka HÄR.

 


Av amandahermansson - 9 september 2013 16:49

Eller? Jobbigt att sluta fyra ialla fall.. På biologin så gick vi till skogen och tittade på olika ekosystem, såklart valde jag imorse stickad tröja och jeans, och utanpå det en jacka. Det var ju kallt när jag åkte hemifrån, men inte när vi gick.. Då var det varmt, härligt ändå att värmen håller i sig. Fast nu längtar jag till kalla och mörka höstkvällar, när man kan sitta inne och mysa med en kopp te och en bra bok. Eller framför en bra film tillsammans med kompisarna. Och varma stickade tröjor.

Av amandahermansson - 8 september 2013 13:40

Igår och idag så spelade vi skuru cup. Vi kom till a-slutspel, men tyvärr förlorade vi första matchen.. Emmas lag vann sin match och de ska senare spela semifinal, så just nu ligger vi ute i solen och njuter. Jättehärligt väder som man måste ta vara på!

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards