Alla inlägg under september 2013

Av amandahermansson - 20 september 2013 21:23

Av amandahermansson - 20 september 2013 10:25

Idag är det rinmanstafetten, det innebär att alla klasser klär ut sig och sedan väljer man ut några som springer stafetten. Min klass har klätt ut sig till forskare och det är ungefär så här vi ser ut! :)

Av amandahermansson - 19 september 2013 19:29

Myser i min nya tröja från bondelid. Köpte den när vi var på lager 157 senast. Jag älskar bondelids kläder, framförallt så har de så mycket fina blusar. Om som ni vet så är jag totally in love with blusar ;) haha, de är ju även andra snygga kläder, som den här tjocktröjan. Snygg och som man kan ha till vardags, inte nån stor myströja som man fått när man vunnit en cup eller nåt sånt, utan en snygg enkel modell. Tycker den är superbra!

Förresten har ni sett mitt nya skal till mobilen? Köpte ett svart och sen pimpade jag det med lite bling, snyggt va? :)

Av amandahermansson - 19 september 2013 09:28


För ca ett år sedan blev jag scoutad av Stockholmsgruppen, jag åkte upp och gjorde en ansökan och tog lite bilder. Tog ett tag innan de hörde av sig och åkte upp en gång till och tog nya bilder. I sommras när jag blev scoutad av en modell från Nisch management så blev det fart på dem, haha. De kände väl att de fick lite konkurrens om mig så om de ville ''ha mig'' så fick dem skynda sig. ;) Pappa och jag åkte upp igen (ca två veckor sedan) tog bilder och vi pratade på om allt vad det innebär att vara modell. Tillsist åkte jag därifrån med ett tjock häfte i handen med en massa info. Ungefär en vecka senare var mina bilder uppe på deras hemsida och jag hade änntligen fått en egen profil. (Tryck här för att komma till den.)


Tack så mycket för kommentaren, och hoppas du får tag på någon modellagentur!

Av amandahermansson - 18 september 2013 17:03

Har verkligen haft sämst uuppdatering några dagar nu... Är verkligen inte på humör för nånting, vill bara lägga mig i min säng och sova. Saknar att ha en riktigt bra bok att läsa, ni vet en sån där man inte vill lägga ifrån sig och läser ut på några timmar, fast det är flera hundra sidor i den.

Som sagt tappat inspo till det mesta och hoppas det går över snart. Vill ju vara glad..

imorgon är skolfoto vår enda ''lektion'' (ska ha lite matte också) och då planerar jag att ha detta på mig :)

Av amandahermansson - 17 september 2013 20:00

så många blandade känslor efter att ha träffat några av er på orkestern. Glad för att äntligen få träffa er, ledsen för att inte träffa er i skolan imorgon.
Men som tur är så får jag ju träffa den här snyggingen ;)

Av amandahermansson - 17 september 2013 10:02

Om tio minuter ska jag gå till bussen. Har orkester ikväll så cykeln får stanna hemma i cykelstället. Har bara två lektioner idag, sen spellektion och sen går jag och lissie hem till henne en stund innan orkestern. Usch vad jag saknar alla från 9k, ska vi kul att träffa några.

Imorgon ska pappa, mamma och jag på ett möte och försöka reda ut det som hände i helgen.

Av amandahermansson - 16 september 2013 10:44

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards