Alla inlägg under september 2013

Av amandahermansson - 25 september 2013 18:46

Jag älskar min bästa vän (särskrivning woooops) my !!%1!1!1!

Obs detta är ingen bloggrape

Av amandahermansson - 24 september 2013 20:32

Har haft en lång tisdag, som vanligt, skola sen spellektion och efter det tog jag en sväng ner på stan. Hittade en fin tröja som jag köpte, ni får se den imorgon. Köpte även ett linne till Maria, snäll som jag är ;) Precis lika kul att träffa alla och precis lika tråkigt med orkester som förra veckan..
Imorgon får vi äntligen våra datorer, och jag ska mysa lite med my innan hon åker till London. Hörs imorgon.

Av amandahermansson - 24 september 2013 12:26

Av amandahermansson - 22 september 2013 16:56

Det blev så att vi packade in hela familjen tillsammans med badkläderna i bilen och åkte till Gustavsvik i Örebro. Hade förväntat mig mer, men det var kul ändå. Varje gång jag åker och badar så känner jag hur mycket jag egentligen saknar simning. Trivs så bra i vattnet. Har sen ett tag velat pröva vattenpolo och nu har jag tagit resa på att det finns ett lag i Eskilstuna!! Haha, jag är typ överhappy ;) får se hur det blir ned den saken, men det skulle ialla fall vara kul att prova några gånger. Och det är ju en sport som skulle gå att kombinera med handbollen, de är ju typ som handboll. Fast i vatten ;)

Av amandahermansson - 22 september 2013 10:19

Regnet smattrar på taket i mitt rum och jag vill bara vara här inne och mys heela dagen. Men kanske åker vi iväg nånstans hela familjen, och det är ju ganska mys det också.

mina fina systrar <3

Av amandahermansson - 21 september 2013 14:22

Är på väg till södertälje och ska fira min kusin och farbror. Har på vägen läst färdigt vår svenskabok "no och jag" den var väl helt okej, men har läst många bättre. kursiv text

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards