Alla inlägg under november 2012

Av amandahermansson - 19 november 2012 15:36

Idag har jag gått runt med en skjorta under min nya stickade tröja. Jag har också haft en ganska tuff fläta i håret gjord av Julia. Dock inte denna men en sån skulle jag vilja ha och kunna göra!

Av amandahermansson - 18 november 2012 19:40

Jag vet.. Men jag har ont i huvudet (fortfarande) och orkar inte med att blogga så nu ska jag kolla på film och sedan krypa till kojs. Eftersom Wilma inte läser min blogg så kan jag lägg upp bilden på kortet som hon ska få när hon fyller och som jag har gjort idag :)

Av amandahermansson - 18 november 2012 09:53

När jag för några dagar sen skrev fem saker jag vill göra i framtiden så glömde jag en viktig sak.

- Under gymnasiet eller efter gymnasiet så vill jag åka till Spanien/något annat spansktalande land, antingen som utbytesstudent eller au pair.

Av amandahermansson - 17 november 2012 16:29

Jaa, det blev gaanska mycket kläder.. :)
Konserten gick bra och nu ska jag hem till den efterlängtade soffan. Mitt huvud värker. :/

Av amandahermansson - 17 november 2012 10:18

Lite random bild..
Sitter i bilen på väg mot Hälleforsnäs och massa kläder :) hoppas på,att hitta massa bra saker! (även fast allt blir julklappar..)
Ha en bra lördag allihop!! :)

Av amandahermansson - 16 november 2012 21:37

Hahhaha, ful man kan va... Har börjat ta såna här konstiga bilder lite så och då.. c; lite sådär lagom trött nu.. Imorgon ska jag till lager 157 och sen ska jag ha konsert... Känner att det här inlägget blev liiite flummigt och väldigt mycket punkter... ;))))

Av amandahermansson - 16 november 2012 15:41

Lagom flummiga åker vi (ebba och jag) bussen hem efter en låång och rolig fredag. Nästa vecka är det konsert, men först ska jag träffa my :*

Man kanske inte ser länkarna när jag bloggar från mobilen, men jag tycker ändå att ni ska kika in på deras bloggar :)
http://niosju.devote.se
http://lifeaboutmy.blogg.se

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards