Alla inlägg under november 2012

Av amandahermansson - 6 november 2012 14:10

Blir idag bild på min söta lillasyster med lös tand, (fast nu har hon tappat den) la upp denna bild förra veckan men bilden kom tydligen intr upp... Så ni får den nu :)

Av amandahermansson - 6 november 2012 09:12

Jag trotsar huvudvärken och går till skolan.

Av amandahermansson - 5 november 2012 16:12

Enligt vårdcentralen så har jag typ ett "blåmärke" i huvudet (typ hjärnskakning).
Ska om ett tag åka ut till träningen, vi ska få nån info om idrottsprogrammet på rekarne :) och jag lovar att det kommer lite roliga inlägg med bilder senare, nån gång, om ett tag och lite sådär ;)

Av amandahermansson - 5 november 2012 08:45

Ingen skola idag pga hjärnskakning :/ (vet inte säkert om det är det men det verkar så..) Har inte sagt något om det här, men i fredags på första matchen så var det en tjej om sköt mig i ansiktet så jag har haft ont i huvudet sen dess... Hoppas att det går över snart (vilket det inte kommer göra, eftersom jag har spelat alla matcherna, vilket jag egentligen inte borde ha gjort)

Ha en bra måndag allihopa!

.

Av amandahermansson - 4 november 2012 18:06

Ni hejade inte tillräckligt bra, vi förlorade med en boll... Så nu väntar bussresan hem. Och skola och so prov imorgon :/

Av amandahermansson - 4 november 2012 14:45

Klockan 16.30 spelas finalen mellan göksten och H43 Lundagård, hoppas ni håller alla era tummar och hejar på oss!!

Av amandahermansson - 3 november 2012 17:45

Efter att ha vunnit matchen idag så spelar vi kvartsfinal i b-slutspelet imorgon :)
Ni får stå ut med såna här tråkiga, bildlösa inlägg resten av lovet..

...

Av amandahermansson - 2 november 2012 19:27

Bara för att jag har världens gulligaste lillasyster! :*
Jag har kommit på att vårat so prov är på måndag och inte fredag... Vilket innebär att jag måste tokplugga på söndag kväll när vi kommer hem... Jag kommer sååå bli underkänd... :/

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards