Alla inlägg under november 2012

Av amandahermansson - 24 november 2012 23:09

Efter ännu en konsertdag så är det äntligen dags att krypa till kojs. På måndag kör vi igen, eller vad säger nu brudar?? ;)

Av amandahermansson - 24 november 2012 10:48

alltså, jag finner inga ord för att beskriva hur j'vla bra det var igår! All kärlek till er 9k ♥♥♥ (och lite kärlek till de andra klasserna också) Om inte gårdagens konsert var den bästa som gjorts någonsin med stålfors musikklasser, så vet jag inte vad jag ska säga. för igår var det bäst. och idag görs en till ♥ (endast för lärare och gamla elever!) och på mådag en förkortad konsert för skolan.

tack, alla som var med och gjorde ´´Into the music´´ till en fantastisk konsert. Ni är bara bäst!

vet inte vad mer jag ska säga, men ni som inte var där igår missade verkligen något.

tack igen alla fantastiska människor i musikklasserna! ♥♥



Av amandahermansson - 23 november 2012 09:51

Ikväll är det jubileumskonsert och just nu repas der för fullt :) senare idag ska jag se om jag kan ladda upp en video på en av våra danser, får se om jag lyckas.. ;)

Av amandahermansson - 22 november 2012 13:04

Just nu så sitter jag i aulan på rinmansgymnasiet. Ska besöka natur programmet och få lite mera koll på det. Sen den 12 december ska jag och Julia besöka programmet en hel dag. Ikväll så kommer eleverna från Lettland hit, de ska vara här i helgen och i vår så åker vi till dem:)
Har även lite smått panik över konserten imorgon då jag fortarande inte vet riktigt vad jag ska ha på mig... :/

Av amandahermansson - 21 november 2012 19:37

Jag bloggar inte p.g.a sån huvudvärk som ni aldrig kan tänka er.

Av amandahermansson - 20 november 2012 15:45

Nu blir det badhuset med en riktigt lycklig tjej!! :*

Av amandahermansson - 20 november 2012 09:36

Åhh, vad jag älskar känslan att ta på mig nya kläder på morgonen. Ta på sig en ny tröja till ett par byxor och få en ny kombination som du aldrig har haft förut. Typ som igår, och idag :)

Av amandahermansson - 19 november 2012 19:39

...tänkte jag att ni skulle få veta att jag lever ;) jag har gått på Julia-trenden och laddat ner ett i-have-no-life-spel :)) haha.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards