Alla inlägg under november 2012

Av amandahermansson - 10 november 2012 15:42

Mitt huvud säger: haha, där fick du för att du gick på stan och köpte saker till dig själv!! Nu får du lite extra ont i huvudet som straff.

Av amandahermansson - 10 november 2012 12:33

Shoppar loss på stan med mig själv, har köpt denna skjorta plus en svart :)

Av amandahermansson - 9 november 2012 12:54

När pappa sa att jag skulle åka in i ett rör med lågt tak och förmodligen vara fastspänd på britsen, så blev jag lite orolig över vad jag egentligen skulle göra. Men det visade sig att man bara behövde ligga på en brits och så var det en rund grej typ som ett tak över och så åkte man fram och tillbaka där under. Det tog typ fem minuter och vi var klara redan 11.20, den tid vi egentligen skulle ha vart där. (vi kom lite tidigt o h fick komma in direkt) Svaren skulle de skicka tillmin vårdcentral så jag antar att jag får ett svar nångång nästa vecka :)
Det var allt om dagens besök på radioligiska kliniken(röntgen). Nu sitter jag på bussen hem, skulle egentligen ha vart kvar i skolan och gjort so-provet son i.te blev av i måndags då vår lärare var sjuk. Och inte heller idag då hon inte har med sig provet... Jättrfin bild... Och låångt inlägg...

Av amandahermansson - 9 november 2012 07:51

Skjorta, hm/skärp, cubus/jeans, jc(som inte syns)/klocka birthday, gift/

Av amandahermansson - 8 november 2012 20:44

Spelningen gick väl ganska bra :) sitter nu uppkrupen i soffan med en kopp te. Te är nästan ett måste såhär på kalla höstdagar/vinterdagar. Förresten så ska jag försöka komma igång med dagens bild igen, för det var väl bra? (nu ska alla kommentera:jaa) och nu ska jag titta lite på tv innan mitt huvud dödar mig och jag går och lägger mig..

hej

Av amandahermansson - 8 november 2012 15:53

På väg ner på stan efter en skoldag, ska käka lite snabbt tillsammans med Malin och Sandra innan vi har en spelning med galdra i stadshuset:) sen ska jag hem och sova.

Av amandahermansson - 7 november 2012 20:39

På fredag så ska jag göra en hjärnröntgen :o har fortfarande jätteont i huvudet men är i skolan och på orkestern ändå... Ska inte vara med på beeptestet imorgon, lite positivt att jag missar det, men med tanke på omständigheterna så skulle jag hellre göra det än ha ont i huvudet...
Nu ska jag återgå till soffan och alldeles strax blir det dejt med kudden.

Av amandahermansson - 7 november 2012 11:11

Skola idag också, (trots huvudvärk) har nyss gjort spanska prov och ska snart göra ett so prov.. Har känslan att jag intr riktigt vet vad jag ska blogga om och eftersom ni inte har gett mig några idéer så blir det såna här tråkiga inlägg.. :/

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards