Alla inlägg den 4 september 2016

Av amandahermansson - 4 september 2016 10:30

Vill bara förtydliga att allt inte är så hemskt som det verkar. Som sagt jag har bara vart här i en vecka och har est spenderat tid med familjen för att lära känna dem. OCh jag vet att så fort jag börjar göra nånting så kommer jag förmodligen att träffa någon. Det var bara det att igår så satt jag och letade efter saker att göra här och då kände jag att det inte fanns så jättemycket vilket kändes lite jobbigt och jag önskade att jag kunde göra alla saker som jag brukar göra hemma. Jag hoppas verkligen att jag får vara med i symfonin som jag har kontaktat, annars vet jag inte vad jag gör. Men jag ska ialla fall anmäla mig till en språkkurs. 

Nu ska jag snart följa med familjen till kyrkan, blir spännande för jag har aldrig vart på gudstjänst förut. Och det verkar som att de är med i kören eller nåt så då kan jag vara med där också.

Tack för alla styrkekramar igår, det värmer att veta att ni tänker på mig! 

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards