Alla inlägg den 16 december 2013

Av amandahermansson - 16 december 2013 20:42

Är förkyld igen. Drunknar i te och näsdukar haha. Men nu är det bara tre riktiga skoldagar kvar, två prov och en muntlig presentation i grupp och sen ÄNTLIGEN jullov!! Har två träningsdagar kvar, tisdag och onsdag sen även lite ledigt från handbollen. På torsdag blir det förmodligen mys med bästa och sen på fredag är det avslutning. Kort om veckan. Är det bara jag som tycker att den här terminen har gått sjukt fort? Tiden har verkligen bara rusat iväg, alla dagar och veckor. Om en vecka är det julafton och jag sitter här med typ tre färdiga julklappar... Kanske något att ta tag i .. ;)

Nej, nu ska jag strunta i allt vad skolarbete och läxor heter, ta en kopp te och titta på kvartsinalen i damernas handbolls-VM.

Vi hörs imorrn!

 

Hihi, titta. Första bilden är från nyårsafton i sjuan, alltså tre år sen. Andra är från skolavslutningen i sjuan,

ganska längesen det också ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards