Alla inlägg under januari 2013

Av amandahermansson - 7 januari 2013 12:22

Började dagen på vårdcentralen där jag skulle ta spruta, men eftersom jag fick ont i armen/muskeln efter första sprutan och har ont fortfarande så ville hon inte ta sprutan förrän vi hade kollat upp det med en läkare, så imorgon ska jag till läkarna och så får vi se hur det blir ;)
Sen åkte vi vidare till kiropraktorn, eftersom jag fortfarande har ont i huvudet så skulle vi se om det berodde på nån låsning eller nåt i nacken. Och det var det, så han knäckte till några gånger och så ska jag tillbaka på fredag och göra samma sak. Och på torsdag ska jag till tandläkaren... Fast nu ska jag hem ;)

Av amandahermansson - 6 januari 2013 20:22

Åkte hem tidigare från my och följde med familjen till IKEA.. Handlade lite småsaker, bla. Lådor till mitt rum. Sitter nu framför tv:n med te, glass och pepparkakor. Imorgon ska jag ta andra gardasil sprutan ... :/ fick jätte ont efter första och hon satte sprutan på nåt konstigt sätt i armen så jag har fortfarande ont i vissa lägen..

Av amandahermansson - 6 januari 2013 12:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av amandahermansson - 5 januari 2013 20:55

Får se om jag behåller bloggen på nattstad eller inte. Tills vidare så bloggar jag från båda. Men ni kan ju kika in där också:

www.nattstad.se/amandahermansson


Tillbringar natten hos bästa ♥ lyssnar på musik, pratar om livet och äter äckliga chokladcitroncupcakes :) 

 

Av amandahermansson - 5 januari 2013 20:43

Kod för att importera min blogg till Nattstad:4273339766 "
 

Av amandahermansson - 5 januari 2013 16:57

"Världens äckligaste muffins jag ätit i hela mitt liv!" citat: my.
Och jag håller fullständigt med!! Baka ALDRIG chokladmuffins med massa citron...

Men dom var ju fina ialla fall ;)

Av amandahermansson - 4 januari 2013 22:44

I could have been with you guy's, having fun, watching a movie or playing a game. Just having fun.

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards