Alla inlägg under januari 2013

ego

Av amandahermansson - 25 januari 2013 15:55

lite sabb uppdatering här innan jag sticker mer på stan för bio (nya filmen ''ego'') och käk med bästa tjejorna ♥

bild från sommaren 2011, då var jag verkligen inte mörkhårig ;)


Av amandahermansson - 25 januari 2013 08:24

Bilden som inte kom upp igår.

Tack så mycket Lucas och Oscar!

Av amandahermansson - 24 januari 2013 18:42

Fick idag post igen, denna gången från lillkusinen oscar :) han har skickat "sina bästa, finaste lyckokulor" till mig, och en teckning med "mitt hus i solnedgången som ska hänga på mitt rum." såklart den ska hänga på min vägg, så nu står båda bilderna på min hylla (bredvid mina tomtar som jag ännu inte plockat undan..)så fina kusiner man har alltså!


Tack så mycket oscar!!

Av amandahermansson - 24 januari 2013 15:55

Dagens lunch bestod av gurka och alvedon...
Ändå fram tills mattanterna plockade fram mat :)
Har ingen blogglust så detta är allt för nu.

Av amandahermansson - 23 januari 2013 20:07

Gud en sån söt kusin man har!! Denna fina teckning kom på posten idag. Ändå från Norge.


Lucas, tack så jättejättemycket! :) saknar er, kram <3

Av amandahermansson - 23 januari 2013 10:02

Jeans-jc, linne-gina tricot, skjorta- ellos

Av amandahermansson - 22 januari 2013 16:42

Har idag mäktat med mitt första nationella prov. Detta i svenska muntligt. Det gick faktiskt bra, diskussionerna flöt på bra och alla i gruppen hade något att säga och fick säga det :)
Ska ikväll se om jag skickar in mitt gymnasieval..

Dagens outfit: skjorta hm, stickad tröja lager 157, byxor Ellos.

Av amandahermansson - 21 januari 2013 19:32

ett sånt där råkigt inlägg som handlar om min dag. eller nästan.

åkte till träningen och hade tänkt sprringa lite på bandet, men då det blev upptaget medans vi spelade fotboll så blev det inte som jag hade tänkt. fick istället nöja mig med att komma på lite fys och köra det. sen kom Anna som också skulle köra rehab men då blev vi sittandes och pratade lite.

kom hem, duscha med ena handen i plastpåse, som det gick hål på...(oops..) spelade lite fiol med ett finger, men då det gjorde ont i de andra fingret så la jag ner. och nu sitter jag här. ska dock försöka komma på lite fysövningar så jag har en planering på vad jag kan göra på nästa träning :)

alltså, sötaste ungen. ever ♥

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards