Alla inlägg under januari 2013

Av amandahermansson - 21 januari 2013 15:30

Jag står och väntar på bussen som ska ta mig till Torshälla och träningen.

Av amandahermansson - 20 januari 2013 15:10

och kör mot Katrineholm och Sverigecupen. Ska titta på Sörmlandslaget som spelar final mot Göteborg. Tänk att de kom ända till final utan mig, haha skoja, de klarar sig nog bra utan mig. Det finns ju andra bra målvakter också :) (Linn och Louise)
Imorgon ska jag tillbaks till skolan, precis som för alla andra så är helgen över och det är uppstigning när tuppen galer.

Av amandahermansson - 19 januari 2013 17:05

ifall hela världen vill veta så ska my sussa här hos mig ikväll. vi ska titta på film, och ha det mysigt. emma och hennes vän ska också titta på film och ha det mysigt. så det kan alla anteckna nu ;)

efter att ni har skrivit upp detta kan ni skriva upp att det är svårt att bara använda en hand i det mesta man gör, så vad ni än gör, bryt inte lillfingret. bara ett litet tips. /nån som vet.

 

Av amandahermansson - 19 januari 2013 10:29

Idag ska vi åka och titta på ett hus i glömsta, och ikväll ska vi ha lite mys hemma när mamma och pappa ska iväg och träffa några kompisar. Ellen kommer hit (emmas kompis) och vi ska se på nån film :)
Hoppas alla får en trevlig lördag, tala om för den du tycker om att du tycker om den och att den är speciell, krama mamma och pappa lite extra och uppskatta de som de gör för dig!
Själv ger jag en stor kram till alla som tar sig tid att läsa min blogg! <3

Av amandahermansson - 18 januari 2013 15:43

Var hemma från skolan idag och vilade upp mig lite, mår dock bra och är pigg men mamma tyckte jag kunde vara hemma idag. Åkte upp till skolan och hämtade min so bok och pratade lite med några i klassen. Sen åkte vi och köpte paket till min faster som fyller idag, grattis till henne, och när pappa kommer hem så ska vi åka och fira henne :)

 

Sommaren 2010, 13 år


Nyårsafton 2010, 13 år

Av amandahermansson - 17 januari 2013 18:32

Halv elva idag så kom mamma och jag till sjukhuset och jag fick byta om till denna snygga blåa rock. Sen fick vi gå in och jag fick en säng och sen var det bara att vänta. Jag fick lite tabletter och så träffade jag läkaren och fick förklarar vad han skulle göra. Han skulle sätta in två stift där det var brutet, och räta upp sprickan och även sätta ett där. Och så fick jag en nål i armvecket där de skulle ge smärtlindring och sömnmedel. Och sen var det bara att vänta. 13.15 så sövde de mig och de väckte mig ca 15.30 då det var klart. Då gjorde det väldigt ont och jag kunde inte somna om så jag fick mer smärtlindring och sen sov jag korta stunder i ca en timme innan jag fick lite mellis :) sen vila jag lite och sen när jag kände mig redo så fick vi gå och byta om och åka hem igen, så nu sitter jag i bilen på väg hem :)

Av amandahermansson - 16 januari 2013 17:11

Imorgon klockan 11.00 är det jag som ligger på operationsbordet... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Är jättenervös men samtidigt glad att jag slapp vänta länge.
Jaa, vet inte vad mer jag ska säga.. Gipset hann ju bli fint ialla fall ;)

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards