Alla inlägg den 17 juni 2011

Av amandahermansson - 17 juni 2011 11:26

Faktiskt så tycker jag att det är riktigt dåligt väder ute!!
Jag tycker att det har regnat färdigt för den här veckan och att det ska bli fint väder! Det ska ialla fall vara sol och fint väder på söndag!

Bara för att vädret är så regnigt så ska ni få en regn bild av mig.

Det är jag,lissie, kajsa och malin. Kaja utan jacka och man ser bara halva henne, lissie i röd jacka och jag i röd jacka och malin som gömmer sig under min jacka. Bilden är tagen för ca en månad sen när det regnade jätte mycket. Och vi är i skolan, eller, utanför skolan ;d 

Av amandahermansson - 17 juni 2011 10:22

  

Den första bilden är på våran gamla bil, dom andra två på den nya.


Idag så skulle Emma och jag ha cyklat ner en stund på stan, som jag hade lovat henne att vi skulle göra, men eftersom det regnar så ska vi inte  göra det :( vi får vara hemma och ha kul istället :D Vi ska baka nånting att fika på ikväll då ffarfar och Doriz kommer till oss och ska fira mig, eftersom dom inte kunde komma på söndag när jag fyller. Sen ska vi nog städa lite, för vi hann bara städa i mitt rum igår och jag lovade Emma att vi skulle ta hennes också så det får vi göra idag :d

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards