Alla inlägg den 1 juni 2011

Av amandahermansson - 1 juni 2011 19:23

hallå !


har nyss kommit hem från träningen, väntar på att duschen ska bli ledig så att jag kan duscha ;)

Så länge kan jag säga lite om min dag.


Började 9 jag ebba och sandra cyklade till vilsta, (vi mötte lissie utanför skolan) där körde vi brännboll. Först mot 7g sen mot 8k och 9g Mot 7g så vann vi, mot åttorna så förlorade vi med 102 poäng...... och mot 9g förlorade vi med 1 poäng! Fast totalt så kom vi 2:a


Efter brännbollen så gick jag lissie malin och skulle bada, sandra och ingrid var också med, fast dom badade inte :p 

Vattnet var jätte kallt! Fast när man hade vant sig så var det inte jätte kallt. Det var lite synd att det var så dåligt väderm, men när vi skulle bada så kom faktiskt solen fram :D

Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt och så var träslöjden inställd,, men vi fick komma inte och ta våra saker och göra klart det sista. Fick hem min fågelholk, fast jag hade lite problem sista biten eftersom jag skulle till biblioteket ( och lämna min bok ) och ebba skulle hem, och den hade legat i hennes cykelkorg fram till det. Men då fick jag lägga den på paket hållaren och ha min tunga väska på mig. Och sen trillade fågelholken av.....


Nu ska jag gå och ställa mig i duschen, kanske det kommer ett litet inlägg senare, men det får vi se sen ;d



//amanda ☼

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards